| کد خبر: 224729 |

استفاده از نیوجرسی نقش مهم درکاهش تصادفات جاده ای دارد

استفاده از روش‌های نوین _نیوجرسی و روشنایی در سطح آزاد راه‌های زنجان در جلوگیری از وقوع تصادفات رانندگی، سهم و نقش مهمی ایفا می‌کند.

تین نیوز

معاون عمرانی استاندار زنجان، گفت: استفاده از روش‌های نوین _نیوجرسی و روشنایی در سطح آزاد راه‌های زنجان در جلوگیری از وقوع تصادفات رانندگی، سهم و نقش مهمی ایفا می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از  مهر، مهرداد سلطانی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک و کمیسیون اجرایی ایمنی جاده‌ای استان زنجان گفت: نصب نیوجرسی و تامین روشنایی در آزاد راه‌ها، اقدام بسیار تاثیرگذار در کاهش تصادفات جاده‌ای است.

معاون عمرانی استانداری زنجان گفت: پلیس راهور و پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان باید برنامه‌های عملیاتی آینده خود مبنی بر کاهش وقوع تصادفات رانندگی و جان باختگان به کمیسیون اجرایی ایمنی راه ارائه دهند.

سلطانی تاکید کرد: برای جلوگیری از وقوع تصادفات و کاهش خطرات احتمالی ناشی از رانندگی در مقابل دانشگاه زنجان (واقع در جاده ترانزیت زنجان - تبریز) تقاطع موجود اصلاح شود.

وی گفت: کمربندی قیدار نیز باید تکمیل و پس از رفع نقص بازگشایی شود چراکه اگر عبور و مرور رسمی برقرار شود به حتم مشکلات ناشی از عبور غیررسمی برطرف شده و وقوع حوادث رانندگی نیز به حداقل می‌رسد.

معاون عمرانی استانداری زنجان، به امنیت جاده‌ای در آرامستان شهر زنجان اشاره کرد و افزود: باید آرام سازی و ساماندهی این مسیر به ترتیب از سوی راهداری و شهرداری زنجان مورد توجه قرار گیرد.

سلطانی با بیان اینکه امنیت و ایمنی در آن به لحاظ پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی احتمالی برقرار شود، گفت: وجود نیوجرسی در جلوگیری از وقوع تصادفات رانندگی، سهم و نقش مهمی ایفا می‌کند.

معاون عمرانی استانداری زنجان تصریح کرد: با استفاده از روش‌های نوین _نیوجرسی و روشنایی در سطح آزاد راه‌های زنجان تصادفات در حد زیادی کاهش می‌یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.