| کد خبر: 224722 |

برای نخستین‌بار در کشور انجام شد؛

کاهش ۱۰۰۰۰۰ دلاری وابستگی ارزی به همت متخصصان صنعت هوانوردی

برای نخستین‌بار در کشور، توسط متخصصان معاونت مهندسی و تعمیرات مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی، عملیات فنی چک میان دوره ای یا HSI موتور هواپیمای فلایت چک و تست های مربوطه همراه با Engine Run-Up ، انجام شد.

تین نیوز

برای نخستین بار در کشور، توسط متخصصان معاونت مهندسی و تعمیرات مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی، عملیات فنی چک میان دوره ای یا HSI موتور هواپیمای فلایت چک و تست های مربوطه همراه با Engine Run-Up ، انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از سوی متخصصان معاونت مهندسی و تعمیرات مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی، عملیات فنی چک میان دوره ای یا HSI موتور هواپیمای فلایت چک و تست های مربوطه همراه با Engine Run-Up ، برای نخستین بار در کشور انجام شد.

این عملیات فنی که در مسیر توسعه حمل و نقل هوایی کوچک و هوانوردی عمومی با بسترسازی تعمیراتی و ارتقای سطح بهره وری ظرفیت های مرکز خدمات هوایی انجام شده است تا ۱۰۰ هزار دلار کاهش وابستگی ارزی را به همراه داشته که ۵۵ دلار در هر یک ساعت عملیات پرواز است.

هواپیمای فلایت چک، وظیفه عملیات وارسی، بازرسی و کالیبراسیون دستگاه های ناوبری و کمک ناوبری و سایر سیستم های عملیاتی و مسیرهای پروازی را برعهده دارد و در اطمینان از سطح ایمنی عملیات هوانوردی، نقش مهمی ایفا می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.