| کد خبر: 224699 |

تصمیم جدید شورای رقابت نباید منجر به افزایش قیمت شود

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: تصمیم جدید شورای رقابت با هدف نزدیک شدن قیمت‌ها به قیمت واقعی بازار است اما باید مورد نظارت قرار بگیرد که به افزایش قیمت منجر نشود.

تین نیوز

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: تصمیم جدید شورای رقابت با هدف نزدیک شدن قیمت‌ها به قیمت واقعی بازار است اما باید مورد نظارت قرار بگیرد که به افزایش قیمت منجر نشود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت صمت، حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان پس از پایان نشست با علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: وزارت صمت مسئولیت‌های سنگینی به خصوص در این شرایط سخت از جمله تنظیم بازار، مبارزه با گرانفروشی و تأمین اقلام و مایحتاج عمومی مردم بر عهده دارد که تحقق همه اهداف و برنامه‌ها با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه از مدیران شجاع، پاکدست و ریسک پذیر برای اتخاذ تصمیمات سریع در این برهه حساس کنونی حمایت خواهیم کرد، گفت: خط قرمز نظام مبارزه با فساد است و در زمینه رانت خواری و مبارزه با فساد هچ‌گونه اغماضی نخواهیم داشت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور هدف از تصمیم جدید شورای رقابت را نزدیک شدن قیمت‌ها به قیمت واقعی بازار دانست و گفت: این تصمیم البته باید مورد نظارت قرار بگیرد که به افزایش قیمت منجر نشود.

وی همچنین ارائه شیوه نامه عرضه محصولات فولادی در بورس را سبب حذف دلالان و کاهش رانت خواری دانست و از تمامی دستگاه‌های ذیربط خواست که در این حوزه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

درویشیان راه اندازی و تکمیل سامانه‌های الکترونیکی را برای ایجاد شفافیت مورد تاکید تمامی مسئولین نظام و دولت دانست و گفت: دستگاه‌ها به تکالیف خود در این حوزه باید عمل کنند تا با تحقق دولت الکترونیک شفاف سازی ایجاد شود و با ایجاد شفافیت فساد کاهش یابد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.