| کد خبر: 224684 |

فرمول قیمت‌گذاری خودرو مورد تجدیدنظر قرار گیرد

نماینده مردم سنندج در مجلس معتقد است شورای رقابت باید با وجود کاهش قیمت‌های ارز و فولاد در ماه گذشته درباره فرمول جدید قیمت گذاری خودرو تجدید نظر نماید.

تین نیوز

نماینده مردم سنندج در مجلس معتقد است شورای رقابت باید با وجود کاهش قیمت‌های ارز و فولاد در ماه گذشته درباره فرمول جدید قیمت گذاری خودرو تجدید نظر نماید.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، محسن فتحی اظهار داشت: هرچند دلیل شورای رقابت برای افزایش قیمت خودرو رشد هزینه‌های تولید است، اما باید توجه کرد با وجود کاهش نرخ ارز از ۳۱ هزار تومان به حدود ۲۵ هزار تومان و کاهش بهای فولاد در ماه گذشته این شورا نه تنها خودروسازان را ملزم به کاهش قیمت نکرد بلکه در تصمیم روز گذشته خود اجازه گرانی چندباره چهارچرخ‌ها را صادر کرد.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون شورای رقابت در چندین مرحله به خودروسازان اجازه افزیش قیمت داد و بهانه این گرانی را نیز رشد هزینه‌های تولید، نرخ ارز و زیان‌ده بودن تولید خودرو برای خودروسازان دانست.

نماینده مردم سنندج و دیواندره و کامیاران در مجلس ادامه داد: تصمیمات این چنینی فقط به نفع خودروسازان بوده و موجب التهاب بازار می‌شود، زیرا با گران شدن خودرو در کارخانه، بهای چهارچرخ‌ها در بازار متناسب با آن رشد می‌کند.

آقای فتحی معتقد است که شورای رقابت باید درباره فرمول قیمت گذاری خودرو تجدید نظر کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.