| کد خبر: 224653 |

کاهش فوتی‌های قطعی کرونا در تهران به روزی ۲۸ نفر

استاندار تهران از کاهش میزان ابتلا و فوتی های کرونا ویروس در سطح استان تهران خبر داد.

تین نیوز

استاندار تهران از کاهش میزان ابتلا و فوتی های کرونا ویروس در سطح استان تهران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه بررسی روند اجرای طرح شهید سلیمانی در استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: مجموعه اقداماتی که ظرف ماه های آذر و دی انجام شده از جمله اجرای طرح جامع هوشمند محدودیت ها ، منع تردد شبانه ، رعایت پروتکلها ، فاصله گذاری و طرح شهید سلیمانی، شرایطی را فراهم کرده که میزان بستری ها و همچنین فوتی ها در کل کشور و استان تهران کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: در طرح شهید سلیمانی سه محور شناسایی بیماران، نظارت و بحث حمایتی مورد توجه قرار گرفته است و این طرح در حال اجرا است. امیدواریم اجرای آن روند رو به کاهش مرگ و میر و بستری ها را همچنان کاهش دهد.

وی ادامه داد: در ۱۵ و ۱۶ آبان ماه تعداد بستری ها ۶۷۰۰ نفر بود که در حال حاضر این رقم به ۲۳۰۰ نفر رسیده و در آمار مرگ و میر نیز در حال حاضر به روزانه حدود ۲۸ نفر رسیده ایم.

استاندار تهران با تاکید به این که رفتار ویروس کرونا پیچیدگی های خاصی دارد افزود: باید در حفظ شرایط موجود با رعایت پروتکلها تلاش کنیم و نظارت بر اجرای مصوبات را نیز به طور جدی در دستور کار داشته باشیم. امیدواریم با تشدید نظارت ها و اعمال محدودیتها شرایطی را فراهم کنیم که بتوانیم سیر نزولی کاهش بستری و مرگ و میر را ادامه دهیم. بی تردید عادی سازی موضوع بیماری کرونا می تواند همه دستاوردهای امروز را از بین ببرد و بار دیگر ما را به پیک برساند پیکی که توقف آن برای کادر درمان بسیار سخت خواهد بود.

محسنی بندپی در خاتمه با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی؛ مرد میدان، به صورت مجازی برنامه‌هایی را ترتیب داده . ایشان از ما توقع دارند، ایشان به عنوان دوستدار واقعی مردم، جان خود را برای حفظ امنیت و آرامش مردم این کشور در خط مقدم مبارزه ، هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور سنگربندی کرده بودند، ( دادند)، امروز باید در بزرگداشت ایشان به گونه‌ای عمل کنیم که در چرخه شیوع کرونا ویروس بی احتیاطی رخ ندهد و این مراسم به صورت مجازی برگزار و یاد و خاطره ایشان گرامی داشته شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.