| کد خبر: 224579 |

◄ برگزاری نشست شورای پدافند غیرعامل مهاباد

نشست شورای پدافند غیرعامل مهاباد با ریاست سرپرست فرمانداری مهاباد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

تین نیوز

آذربایجان غربی-دیروز نشست شورای پدافند غیرعامل مهاباد با ریاست سرپرست فرمانداری مهاباد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

رییس اداره مخابرات شهرستان مهاباد با اشاره به  شناسایی نقاط کور ارتباطی و مخابراتی دراین شهرستان گفت: در حال حاضر 7  نقطه کور در شهرستان شناسایی و موافقت نصب و راه اندازی تجیهزات گرفته  شده است.

سید محمدی  افزود: در پایان این هفته نصب و راه اندازی میشود و در مناطق روستایی هم برای ارتقاء پایداری مخابرات و ارتباط روستایی و همچنین بهره مندی روستاییان از خدمات الکترونیکی تعدادی از سایت ها ارتقا داده شده که مربوط به اینترنت همراه اول است .

معروفی مدیر آب و فاضلاب شهری مهاباد هم دراین نشست اعلام کرد: طرحی برای 141 روستای دو بخش مرکزی و خلیفان ای تعریف شده که تامین آب آنها از تصفیه خانه قدیم انجام گیرد و به زودی آب شرب  10 روستای شهرستان مهاباد از طریق تصفیه خانه قدیم تامین خواهد شد.

ایمانیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد هم در این نشست گفت: کارشناسان جهاد کشاورزی با توجه به وظایفی که دارند از فروشگاههای سموم کشاورزی و انبارهای کود شیمیمایی بازدیدی مداوم انجام  داده اند که در این رابطه سموم غیر قابل مصرف و تاریخ گذشته  به کشاورزان عرضه نشود .

 


 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.