| کد خبر: 224570 |

تهیه نقشه‌های پایه شهرهای جنوب کرمان در دستور کار وزارت راه قرار گرفت

استاندار کرمان گفت : با پیگیری های انجام گرفته با معاونان معماری و بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی تهیه نقشه های پایه شهرهای مناطق جنوبی این استان در اولویت کاری وزارتخانه قرار گرفت .

تین نیوز

 استاندار کرمان گفت : با پیگیری های انجام گرفته با معاونان معماری و بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی تهیه نقشه های پایه شهرهای مناطق جنوبی این استان در اولویت کاری وزارتخانه قرار گرفت .

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا ، علی زینی وند شامگاه دوشنبه در ادامه جلسات کاری اش در سفر به تهران طی دیداری که  با فرزانه صادق مالواجرد، معاون معماری و شهرسازی و مهدی عبوری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور داشت ، خواستار توجه ویژه این وزارتخانه به مسایل استان در حوزه شهرسازی شد.

 زینی‌وند با قدردانی از اهتمام و تحرک وزارت راه در زمینه تصویب طرح‌های جامع و تفصیلی شهرها و اقدامات ارزشمند در حوزه بازآفرینی شهری گفت: شهرستان بم یکی از شهرهای مهم و تاریخی ما است که باید هویت این  باغشهر زیبا حفظ شود.

استاندار همچنین برنامه‌ریزی‌ برای آسفالت و سنگفرش حدود سه هزار کوچه خاکی بم‌ را یکی از طرح‌های مهم ساماندهی شهری بم‌ دانست.

 در این جلسه همچنین وزارت راه برای پیش بینی اعتبارات لازم به منظور تهیه نقشه‌های پایه در شهرهای جنوب استان اعلام آمادگی کرد.

 تهیه طرح‌های تفصیلی شهرستان‌های زرند و سیرجان، تهیه طرح ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی کرمان و انجام مطالعات گسل‌های شهرستان‌های جنوبی و کرمان از دیگر طرح‌هایی بودند که درباره آن‌ها تبادل نظر شد.

 در این جلسه همچنین مقرر شد معاونان وزیر راه برای بررسی مشکلات شهرهای جنوبی در آینده‌ای نزدیک به استان کرمان سفر کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.