| کد خبر: 224527 |

تخصیص سهمیه بلیط هواپیما با نرخ مصوب برای ساکنان کیش

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ساکنان کیش با ارائه کارت کیشوندی در پروازهای شرکت هواپیمایی کیش از سهمیه بلیط با نرخ مصوب برخوردار می شوند.

تین نیوز

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ساکنان کیش با ارائه کارت کیشوندی در پروازهای شرکت هواپیمایی کیش از سهمیه بلیط با نرخ مصوب برخوردار می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، غلامحسین مظفری در تشریح این خبر با تاکید بر ضرورت حمایت از فعالیت سرمایه گذاران، صاحبان کسب و کار و ساکنان جزیره کیش و تسهیل تردد آنان به سرزمین اصلی از اختصاص سهمیه بلیط در پروازهای شرکت هواپیمایی کیش و عرضه بلیط با نرخ مصوب به دارندگان کارت کیشوندی خبر داد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه شرکت هواپیمایی کیش با هدف توسعه حمل و نقل هوایی و ارائه خدمات به ساکنان و فعالان اقتصادی این منطقه و رونق اقتصادی این جزیره تاسیس شده و با همین هدف فعالیت می کند، اظهار کرد: سهولت تهیه بلیط با نرخ مصوب بخشی از دغدغه های صاحبان صنوف و ساکنان جزیره کیش را برطرف می کند و به همین دلیل شرکت هواپیمایی کیش که در ماه های اخیر و شرایط شیوع کرونا با رعایت کامل ضوابط بهداشتی برای سفری ایمن در خدمت ساکنان و گردشگران بوده، از سیزدهم دی برای افراد با ارائه کارت کیشوندی معتبر امکان استفاده از بلیط با نرخ مصوب را در مسیرهای مختلف پروازی فراهم کرده است.

وی ادامه داد: ساکنان جزیره کیش از روز شنبه سیزدهم دی می توانند با مراجعه به دفاتر فروش بلیط شرکت هواپیمایی کیش در جزیره کیش و یا دفاتر اصلی فروش بلیط این شرکت در تهران و ارائه کارت کیشوندی معتبر بلیط پروازهای کیش ایر را با نرخ مصوب تهیه کنند.

به گزارش ایسنا، دو دفتر فروش بلیط کیش ایر در جزیره کیش در پردیس یک  و  میدان سنایی واقع شده و در تهران نیز دفتر این شرکت واقع در چهار راه جهان کودک (۸۸۸۸۵۸۶۶ -۰۲۱ ) و دفتر مرکزی در شهرک اکباتان( ۴۸۶۸۱۰۰۲-۰۲۱) به ساکنان جزیره کیش بلیط با نرخ مصوب ارائه خواهند کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.