| کد خبر: 224490 |

◄ انتقاد کامیونداران از عدم تخلیه به موتع تره‌بار؛ رسیدگی با کیست؟

یک راننده کامیون اتاق دار از مسئولان کانون انجمن های صنفی کامیونداران و رانندگان حمل کالای کشور درخواست کرد به مشکل عدم تخلیه به موقع محموله های تره بار این کامیون ها توسط گیرندگان بار رسیدگی کنند.

تین نیوز

یک راننده کامیون اتاق دار از مسئولان کانون انجمن های صنفی کامیونداران و رانندگان حمل کالای کشور درخواست کرد به مشکل عدم تخلیه به موقع محموله های تره بار این کامیون ها توسط گیرندگان بار رسیدگی کنند.

به گزارش تین نیوز، این راننده در شبکه های اجتماعی نوشت: یکی از مشکلات عمده کامیون های اتاق دار که مبادرت به حمل تره بار می کنند، توقف طولانی مدت کامیون ها در میادین میوه و تره بار توسط گیرندگان کالاست.

وی افزود: گیرندگان تره بار از کامیون ها به عنوان انبار استفاده می کنند و بار را از داخل کامیون به فروش می رسانند و اگر راننده در روز اول بارش خالی نشود، چندین روز کامیون با بار داخل کامیون خود بدون ابتدایی ترین امکانات رفاهی، حبس می شود.

او با طرح این موضوع که سالیانه در فصل سرما تعدادی از رانندگان در میادین میوه و تره بار بر اثر استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد مسموم یا جانشان را از دست می دهند، گفت: مسئولیت دفاع از حق و حقوق رانندگان که به اجبار و  بدون امکانات و بدون دریافت هزینه حق توقف، چندین روز با بار متوقف می شوند با چه کسی است؟

به گفته این راننده در اکثر مواقع  شکایت رانندگان نیز به نتیجه نمی رسد زیرا بارفروشان میادین  تره بار ارتباطات خاصی با ماموران و مسئولان این میدان ها دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مجید موسوی 1 0

    آقا این غرفه داران بی انصاف بی دین برای سود خودشون من را الان 40 ساعت زیر بار پیاز نگه داشتند به کی باید بگم که ماشین اجارس باید سر ماه هم اجاره بدم هم چک لاستیک پاس کنم هم کلی بدبختی دیگه
    منکه راضی نیستم الهی از گوشت سگ حرومتر باشه برا تک تکشون که همشون عوضین