| کد خبر: 224391 |

۳۰۰ کیلومتر راه روستایی در کردستان آسفالت می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان از آسفالت ۳۰۰ کیلومتر از راه های روستایی استان در قالب طرح ابرار خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان از آسفالت ۳۰۰ کیلومتر از راه های روستایی استان در قالب طرح ابرار خبر داد.

به گزارش تین نیوز، محمد راشد مدرس گرجی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شرایط جغرافیایی و هشت سال جنگ تحمیلی موجب شده که جاده‌های روستایی در استان کردستان از لحاظ آسفالته بودن کم برخوردارتر از دیگر استان‌ها باشند.

وی افزود: برای جبران این عقب ماندگی‌ها و کاستی‌ها طرح کشوری ابرار اجرایی شده است و شاهد قرارگرفتن بسیاری از راه‌های روستایی اولویت دار استان در قالب این طرح هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان خاطرنشان کرد: در استان ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی شرایط اجرای طرح ابرار را دارند که سهم استان در مرحله نخست این طرح ۲۰۰ کیلومتر است.

مدرس گرجی اعلام کرد: تا بهار سال آینده بیش از ۱۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی اولویت دار استان آسفالت می‌شوند و مسافت باقی مانده نیز با همت مضاعف مجموعه نیروهای توانمند استان اجرایی خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۹۳ کیلومتر از راه‌های روستایی استان در قالب طرح ابرار آسفالت شده‌اند و ۵۰ کیلومتر دیگر نیز در دست اجراست.

مدرس گرجی اظهار داشت: با تکمیل این ۵۰ کیلومتر بیش از ۲ هزار خانوار روستایی استان در ۳۹ روستای پرجمعیت از راه آسفالته و مناسب بهره مند خواهند شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.