| کد خبر: 224361 |

رییس هیات مدیره انجمن صنفی کار فرمایان شر کت های حمل ونقل کالای جاده ای استان قزوین:

رشد ۴۵ درصدی حمل بار در ناوگان قزوین

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان شرکت های حمل ونقل کالای جاده ای استان قزوینگفت: طی ۶ ماه اول سال جاری از میزان حمل بار توسط ناوگان حمل و نقل کالای جاده ای استان از رشد ۴۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

تین نیوز

قزوین- رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان شرکت های حمل ونقل کالای جاده ای استان قزوینگفت: طی ۶ ماه اول سال جاری از میزان حمل بار توسط ناوگان حمل و نقل کالای جاده ای استان از رشد ۴۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

رضا میرزاخانی در دیداربا خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود : تحریم ها در خصوص تامین قطعات یدکی مشکلاتی را برای ناوگان حمل و نقل ایجاد کرده است. اما در حوزه حمل بار با رشد قابل ملاحظه ای روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه شعار جهش تولید در حوزه حمل و نقل بار محقق شده است گفت:در شرایط کرونا که بیشتر کسب و کارها تعطیل بوده و رانندگان حمل و نقل درون جاده ای همچنان پای کار بودند و توانستند کارنامه قابل قبولی  در حوزه اقتصاد از خود ثبت کنند.

میرزاخانی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل کالا در کشور به صورت جاده ای انجام میشود ،اظهار داشت اقتصادی بودن حمل ونقل برای سه ضلع صاحبان کالا،شرکت های حمل ونقل و رانندگان بسیار مهم است.

این فعال حوزه حمل و نقل در استان قزوین بیان داشت:برای نوسازی ناوگان حمل ونقل باید از حمایت های دولت برخوردار بود و ادارات متولی در این حوزه مانند گمرک و سیستم بانکی  تسهیل گیری داشته باشند.

میرزاخانی به وجود ۸۴شرکت حمل ونقل کالای جاده ای در استان قزوین اشاره کرد و افزود ،۳۴ شرکت در پایانه باربری قزوین و مابقی در شهرهای ابیک ،البرز،تاکستان،بوئین زهرا،شال ،اوج و ابگرم استقرار داشته و در جهت حمل کالاهای جاده ای به واحدهای تولیدی و صنعتی و عموم شهروندان فعاایت دارد و بیان داشت :وجود این تعداد از شرکت های حمل ونقل در قزوین نشان می دهد که این استان از یک ظرفیت ترانزیتی خاصی در کشور برخوردار است.

عضو هیات مدیره کانون انجمن های صنفی کارفرمایان شرکت های حمل و نقل کالایی کشور خاطر نشان کرد :یکی از تصمیماتی که در سطح کشور در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل کالای جاده ای اتخاذ شده و قرار است تا سال اینده اجرایی شود استفاده از ورود  کامیون هایی با عمر سه سال از کشورهای اروپایی،که این امر لزوم همکاری و همراهی مسئولان با دستگاه های ذی ربط و سیستم بانکی با متولیان صنعت حمل و نقل است. 

او یاداور شد:هم اکنون یک میلیون و ۱۰۰هزار نفر از رانندگان و خانواده انها که در حمل ونقل کالای جاده ای هستند از خدمات بیمه تکمیلی و عمر برخوردار هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.