| کد خبر: 224341 |

تردد مسافران از مرز باشماق برقرار شد

مدیرکل گمرک باشماق گفت: برابر تصمیم امروز حکومت اقلیم کردستان عراق، مرز باشماق از امروز شنبه (۶ دی ماه) با رعایت پروتکل های بهداشتی قبلی، برای تردد مسافر آزاد است.

تین نیوز

مدیرکل گمرک باشماق گفت: برابر تصمیم امروز حکومت اقلیم کردستان عراق، مرز باشماق از امروز شنبه (۶ دی ماه) با رعایت پروتکل های بهداشتی قبلی، برای تردد مسافر آزاد است.

به گزارش تین نیوز، فرید حق‌پناه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به تماس تلفنی کنسولگری ایران در اقلیم کردستان اظهار کرد که برابر تصمیم امروز حکومت اقلیم کردستان عراق، مرز باشماق از امروز شنبه (۶ دی ماه) با رعایت پروتکل های بهداشتی قبلی، برای تردد مسافر آزاد است.

وی افزود که بر این اساس هموطنان ما می توانند با در دست داشتن جوابیه آزمایش تست ویروس کرونا، راهی سفر به اقلیم کردستان عراق شوند.

مدیرکل گمرک باشماق تصریح کرد که همچنین شهروندان عراقی نیز پس از ارائه جوابیه تست کرونا به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، نسبت به اخذ ویزای سفر به کشورمان اقدام نمایند.

در حالی روز جمعه مصوبه‌ای از سوی حکومت اقلیم منتشر شد که طی آن مردم عراق از طریق مرزهای رسمی نمی‌توانند به کشورهای انگلیس، آفریقا جنوبی، استرالیا، دانمارک، هلند، بلژیک، ایران و ژاپن سفر کنند و شهروندان این کشورها نیز اجاره ورود به کشور عراق و اقلیم کردستان را نخواهند داشت.

لازم به ذکر است فعالیت‌های اقتصادی از مرزهای پرویزخان، تمرچین (حاجی عمران) و باشماق به اقلیم کردستان بر مبنای ابلاغیه‌های قبلی برقرار خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.