| کد خبر: 224333 |

◄ اعتراض رانندگان ناوگان عمومی به جریمه‌های عوارضی تهران-ساوه+ فیلم

تعدادی از رانندگان اتوبوس مسیر پرند رباط کریم در اعتراض به جریمه های سنگین عوارضی تهران- ساوه - قم با توقف خودروهایشان در اتوبان ساوه تجمع کردند.

تین نیوز

روز گذشته (پنجم دی ماه) تعدادی از رانندگان اتوبوس مسیر پرند رباط کریم در اعتراض به جریمه های سنگین عوارضی تهران- ساوه - قم  با توقف خودروهایشان در اتوبان ساوه تجمع کردند.

به گزارش تین نیوز، آن‌چنان که در شبکه های اجتماعی عنوان شده است در این اعتراض رانندگان از نماینده و فرمانداران شهرستان های رباط کریم و بهارستان پیگیری موضوع جریمه های مربوط به عوارضی مذکور را خواستار شدند.

این در حالی است که اسفند ماه سال گذشته (سال 98) مدیرکل بهره برداری آزادراه ها شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفته بود: در راستای رعایت عدالت اجتماعی، سیستم اخذ عوارض آزادراهی بر اساس مسیر طی شده در آزادراه تهران-ساوه اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید:

وی در آن زمان در خصوص این طرح به ایسنا اعلام کرده بود: در این طرح رانندگان عوارض عبور از آزادراه تهران- ساوه را به صورت کامل پرداخت نمی‌کنند و نرخ بر اساس مسیر طی شده محاسبه می شود.

به گفته وی این طرح از محدوده آزادگان تا رباط کریم تعیین شده است و رانندگانی که در این محدوده وارد آزادراه شده و از آن خارج شوند هزینه عبور از کل آزادراه را پرداخت نمی کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.