| کد خبر: 224317 |

برف محور سی‌سخت - پادنا در سمیرم را مسدود کرد

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان گفت: محور ارتباطی سی سخت - پادنا بدلیل بارش شدید برف از سمت استان کهگیلویه و بویراحمد مسدود است.

تین نیوز

 رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان گفت: محور ارتباطی سی سخت - پادنا بدلیل بارش شدید برف از سمت استان کهگیلویه و بویراحمد مسدود است.

به گزارش تین نیوز، مرضیه فراست روز شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: همه راه‌های شریانی و اصلی این استان به جز محور یاد شده، باز بوده و تردد ایمن و روان در آنها جریان دارد.

وی ادامه داد: با توجه به تصاویر دوربین های نظارت مرکزی و گزارش های دریافتی از راهداران، در زمان حاضر بارش یا پدیده خاصی در هیچکدام از محورهای مواصلاتی استان وجود ندارد.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان به رانندگان توصیه کرد از سفرهای غیر ضروری در شب در مناطق کوهستانی و برفگیر استان خودداری کنند.

وی تاکید کرد: لازم است رانندگان برای تردد در  همه محورهای برفی تجهیزات لازم به‌ ویژه زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند و پیش از سفر در تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

فراست یادآور شد: ۷۵۰ نیروی راهدار و پشتیبانی ستادی با ۵۵۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۲۰۰ دستگاه تجهیزات در حال خدمات‌رسانی در راه‌ها و محورهای این استان هستند.

محور سی سخت ـ پادنا با ۲۳ کیلومتر طول، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان را به هم متصل می‌کند و هر سال با بارش نخستین برف مسدود می‌شود.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزادراه، یک‌هزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ است و بزرگراه ذوب آهن، اصفهان- کاشان- قم، اصفهان- دلیجان و اصفهان- شهرضا پر رفت‌وآمدترین محورهای استان به‌شمار می‌آیند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.