| کد خبر: 224315 |

تردد در محورهای درگیر با برف وکولاک روان شد/آخرین وضعیت جوی راهها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تمامی محورهای اصلی که شبانه‌روز گذشته به علت بارش شدید برف و کولاک بسته شده بودند، بازگشایی شده و ترافیک روان و بدون مشکل دارند.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تمامی محورهای اصلی که شبانه‌روز گذشته به علت بارش شدید برف و کولاک بسته شده بودند، بازگشایی شده و ترافیک روان و بدون مشکل دارند.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی اظهار کرد: در محورهای استان‌های خراسان‌رضوی و خراسان شمالی شاهد بارش برف هستیم.

وی ادامه داد: تردد در محور شهمیرزاد - کیاسر در استان سمنان و محورهای زنجان – طارم و گردنه – قره‌آغاج در استان زنجان با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای منتهی به پایتخت گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه کرج - تهران در محدوده پل فردیس تا پل کلاک و جاده شهریار – تهران در محدوده شهر قدس نیمه سنگین گزارش شده است.

وی بیان کرد: تمامی محورهای اصلی که شبانه‌روز گذشته به علت بارش شدید برف و کولاک بسته شده بودند، بازگشایی شده و ترافیک روان و بدون مشکل دارند.

شیرانی در پایان یادآور شد: محورهای شهداد – نهبندان، خرم‌آباد – پلدختر، شمشک – دیزین، اولنگ - شاهرود سی‌سخت - پادنا، گنج‌نامه - تویسرکان، پونل - خلخال، سروآباد - پاوه و وازک بلده مسدود هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.