| کد خبر: 224297 |

راهداران بارش ۱۲ ساعته البرز را مدیریت کردند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز اعلام کرد که تیم های راهداری این استان بارش ۱۲ ساعته برف و کولاک را در محورهای کوهستانی البرز مراقبت و مدیریت کردند.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز اعلام کرد که تیم های راهداری این استان بارش ۱۲ ساعته برف و کولاک را در محورهای کوهستانی البرز مراقبت و مدیریت کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مجتبی حاجیان در این رابطه اظهار داشت: به دنبال هشدار اداره کل هواشناسی استان تیم های راهداری از روز گذشته در محورهای ارتباطی البرز به حالت آماده باش درآمدند.

بیشترین حجم بارش ها به صورت برف و کولاک در محورهای کوهستانی  کرج – چالوس و شهرستان طالقان بود که با همت و تلاش ۱۲ ساعته راهداران از بسته شدن  این راهها جلوگیری شد.

حاجیان خاطرنشان کرد: ۱۵ تیم راهداری با استفاده از ۵۰ دستگاه ماشین آلات برف روب و نمک پاش توانستند جاده های کوهستانی البرز را برای تردد خودرو ها باز نگه دارند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز افزود: ۶۰۰ تن ماسه و نمک طی  این مدت در جاده کرج – چالوس و جاده طالقان مصرف شد.

وی اظهارداشت: اکنون تیم های راهداری در حال برف روبی در جاده های فرعی و روستایی استان هستند.

جاجیان یاد آور شد: شب گذشته بیشترین حجم بارش ها در مناطق کوهستانی بود و در محورهای آزادراهی بارش خفیف بود.

 استان البرز حدود یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی دارد که هر چند محدودیت های کرونایی سبب کاهش سفرها در راه های این استان شده اما خودروهای عمومی باری و مسافری ۱۵ استان کشور همچنان در راه های البرز تردد دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.