| کد خبر: 224279 |

شکل‌گیری بنادر نسل سوم در کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از‌ مهمترین برنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی ایجاد شهر‌های لجستیکی در مناطق ویژه اقتصادی در آینده نزدیک است که در دستور کار قرار گرفته و دنبال می‌شود.

تین نیوز

 صبح امروز مراسم امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در اراضی 2400 هکتاری بندر شهید رجایی به ارزش 100 هزار میلیارد ریال و 800 میلیون یورو با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی امضا شد.

‌در این مراسم‌ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی همواره تأکید دارد که بنادر کشور فقط محلی برای ‌انتقال کالا و تغییر مدل‌‌های حمل و نقلی نباشد، ‌در همین راستا تفاهم‌نامه‌‌های امروز که به امضا رسید، نمونه بارز این اولویت‌های مورد تأکید وزیر راه و شهرسازی است که محقق شد‌.

محمد راستاد تأکید کرد: ‌‌بنادر علاوه بر آنکه نقطه‌ای برای تغییر مدل حمل و نقلی هستند، ‌‌مراکز‌‌ تولید و افزایش ارزش افزوده هستند و ایجاد مراکز لجستیکی در بنادر دنبال می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در حال حاضر بنادر نسل سوم در کشور ما شکل گرفته است‌.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد‌: یکی از‌ مهمترین برنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی ایجاد شهر‌های لجستیکی در مناطق ویژه اقتصادی در آینده نزدیک است که در دستور کار قرار گرفته است و دنبال می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.