| کد خبر: 224270 |

۱۵۰ دستگاه ماشین آلات برفروبی در گردنه های قزوین مستقر هستند

۱۵ تیم راهداری به همراه ۱۵۰دستگاه ماشین آلات سنگین در گردنه ها، مناطق کوهستانی و صعب العبور استان قزوین جهت عملیات برفروبی مستقر شده اند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: ۱۵ تیم راهداری به همراه ۱۵۰دستگاه ماشین آلات سنگین در گردنه ها، مناطق کوهستانی و صعب العبور استان قزوین جهت عملیات برفروبی مستقر شده اند.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، جواد حق لطفی اظهار کرد: براساس گزارش اداره کل هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی از بعدازظهر روز گذشته به منطقه، تیم های عملیات راهداری استان با ۵۰ درصد از ظرفیت خود در مناطق از پیش تعیین شده مستقر شدند.
به گفته مدیرکل راهداری استان، در حال حاضر بارش برف و باران در گردنه کوهین همچنان ادامه دارد.
حق لطفی بیان کرد: با توجه به بارش برف که از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه در کوهین، آوج و مناطق مختلف رودبار الموت آغاز شد، تیم های استقرار یافته بلافاصله اقدام به عملیات نمک پاشی و برفروبی سطح راه ها کردند.
وی از شهروندان خواست تا از هرگونه سفر بین شهری در این موقع از سال خودداری کنند و در صورت سفرهای اضطراری، همراه داشتن زنجیر چرخ، توشه غذایی و لباس گرم الزامی بوده و در طول سفر نیز با راهداران و عوامل پلیس راه مستقر در سطح راه های ارتباطی استان همکاری لازم را داشته باشند.
استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۲۸ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی است و از نظر آزادراه ها نیز رتبه سوم کشور را دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.