| کد خبر: 224262 |

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

◄ ۱۲۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور در دست احداث است

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور از ساخت یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور خبر داد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور از ساخت یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، خیرالله خادمی عصر روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های راهسازی خمین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور در دست ساخت است، که اتمام هشت به طول ۶۵۱ کیلومتر در اولویت وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

وی افزود: بهره‌برداری از یک هزار و ۸۷۰ کیلومتر از این طرح‌ها تا پایان فصل تابستان سال آینده در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و هفت هزار و ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه نیز در کشور در حال ساخت است.

خادمی با اشاره به اجرای سه هزار و ۴۰۰ کیلومتر مسیر ریلی در کشور، بیان کرد: ۹ پروژه ریلی در اولویت است و تلاش می‌شود یکهزار و ۶۰۰ کیلومتر از این مسیر در سال جاری و نیز سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد، که با بهره برداری از این پروژه ریلی، سه استان کشور در این مسیر ریلی قرار خواهند گرفت.

وزیر معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: ۱۰ کیلومتر از مسیر خمین به سمت الیگودرز در صورت مساعد بودن آب و هوا تا پایان سال جاری و در غیر این صورت در بهار سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.