| کد خبر: 224239 |

صدور بارنامه در چهارمحال و بختیاری ۱۷ درصد رشد یافت

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای استان در سال‌های اخیر گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون صدور بارنامه در این استان ۱۷ درصد رشد داشته است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای استان در سال‌های اخیر گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون صدور بارنامه در این استان ۱۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسین مالکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار تاکید کرد: در این مدت ۲۴۶ هزار و ۱۷۸ بارنامه در چهارمحال و بختیاری صادر شده است و این میزان صدور بارنامه نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۴۲ هزار مورد بوده ۱۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مالکی تصریح کرد: ناوگان باری چهارمحال و بختیاری از ابتدای سال‌جاری تاکنون سه میلیون و ۴۰۰ هزار تن بار را جابجا کرده است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا یادآور شد: امسال تاکنون یک میلیون و ۷۴۸ هزار مسافر از چهارمحال و بختیاری به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این میزان در مدت مشابه سال گذشته سه میلیون و ۱۷۵ هزار مسافر بود و با کاهش ۴۲ درصدی در سال‌جاری مواجه شده است.

وی گفت: در راستای حمایت از رانندگان چهارمحال و بختیاری در دوران شیوع ویروس کرونا هشت هزار و ۶۷۲ فقره پرونده با اشتغال‌زایی هشت هزار و ۷۱۱ نفر به‌منظور دریافت ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی شد.

مالکی تاکید کرد: از این تعداد تاکنون ۳۴۹ میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک‌های عامل چهارمحال و بختیاری به رانندگان پرداخت شده است.

وی افزود: در این طرح به هر راننده ۶۰ میلیون ریال و به شرکت‌های باربری و حمل و نقل به‌ازای جذب هر کارگر ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

مالکی تصریح کرد: در سال‌جاری برای ۹ هزار و ۷۰۰ راننده حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری کارت سلامت صادر و تمدید شده است.

به گزارش ایرنا، هم‌اینک ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر بر روی هفت هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو سنگین در ناوگان باری چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند.

چهارمحال و بختیاری با دو هزار و ۲۰۰ ناوگان حمل و نقل مسافر و هفت هزار و ۶۰۰ کامیون ۲.۱ درصد ناوگان کشور را در اختیار دارد.

پنج هزار راننده در حوزه جابجایی مسافر و ۲۲ هزار راننده در حوزه جابجایی کالا در چهارمحال و بختیاری فعال هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.