| کد خبر: 224170 |

هنوز در هیئت رئیسه شورا درباره استعفای اعطا تصمیم گیری نشده است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: آقای اعطا دو هفته پیش نامه استعفای خود را به بنده تحویل دادند اما این استعفا ثبت نشده و هنوز در هیئت رئیسه شورای شهر نیز برای آن تصمیم گیری نشده است.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: آقای اعطا دو هفته پیش نامه استعفای خود را به بنده تحویل دادند اما این استعفا ثبت نشده و هنوز در هیئت رئیسه شورای شهر نیز برای آن تصمیم گیری نشده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محسن هاشمی در حاشیه جلسه روز سه شنبه شورای شهر و در جمع خبرنگاران گفت: جلسه هفته آینده شورا و جلسه هم اندیشی با حضور شهردار تهران برگزار خواهد شد.

موضوع این جلسه بودجه غیر نقدی است که متاسفانه هنوز به دست نیامده است. جلسه سه شنبه نیز مربوط به موضوع گزارشات حسابرسی است که گزارشات زیادی درباره حساب رسی از شرکت ها دریافت کردیم و باید در صحن رسیدگی شود باید دید که با چه تمهیدات می توانیم این موارد را سریع تر رسیدگی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که هفته گذشته حجت نظری در صحن علنی شورای شهر اعلام استعفا کرد، توضیح داد: ایشان دو هفته پیش نامه ای به بنده دادند که بوی استعفا میداد اما این نامه ثبت نشده است و ما یک شبهه استعفا را در هیت رئیسه مطرح کردیم که هیت رئیسه با آن مخالفت کرد. این نامه به آقای امینی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران داده شد تا با اقای نظری صبحت و با ایشان برای صرف نظر از استعفا صحبت کنند.

وی افزود: اقای امینی هنوز گزارشی در این باره ارائه نکرده اند و احتمالاً گزارش وی یکشنبه هفته آینده به هیت رئیسه تحویل و سپس درباره آن تصمیم گیری خواهد شد. بنده تصور میکنم که بعد از دادن این نامه به بنده، در موضوع سمن ها قدری سو تفاهم ایجاد شد و موجب ناراحتی آقای نظری شد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون استعفایی از سوی علی اعطا عضو شورای شهر نیز تحویل هیت رئیسه شده است یا خیر، عنوان کرد: خیر تاکنون استعفایی از سوی آقای اعطا در هیت رئیسه ثبت نشده است. گاهی پیش می آید که اعضا هنگام ناراحتی لغاتی که بوی استعفا دارد را مطرح کنند اما این موارد جدی نیست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.