| کد خبر: 224096 |

حمایت کنگره آمریکا از کمک جدید ۱۵ میلیارد دلاری به خطوط هوایی

کنگره آمریکا در بسته مالی جدید خود برای نجات اقتصاد ۱۵ میلیارد دلار به خطوط هوایی این کشور برای پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان آنها کمک خواهد کرد.

تین نیوز

 کنگره آمریکا در بسته مالی جدید خود برای نجات اقتصاد ۱۵ میلیارد دلار به خطوط هوایی این کشور برای پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان آنها کمک خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از رویترز، منابع آگاه اعلام کردند که کنگره آمریکا در بسته مالی جدید خود برای نجات اقتصاد 15 میلیارد دلار به خطوط هوایی این کشور برای پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان آنها کمک خواهد کرد.

بر اساس توافقی که دو حزب اصلی کنگره آمریکا روز یکشنبه از آن رونمایی کردند، شرکت های هواپیمایی ایالات متحده 15 میلیارد دلار کمک مالی دریافت خواهند کرد تا بیش از 32000 نفر از کارکنان خود را که به صورت موقت اخراج کرده اند، تا 31 مارس به لیست حقوق خود بازگردانند.

این کمک مالی بخشی از 45 میلیارد دلاری است که برای بخش حمل و نقل در یک بسته 900 میلیارد دلاری جدید برای مقابله با بحران مالی کرونا در نظر گرفته شده است.

یک مشاور نماینده حزب دموکرات اعلام کرد که آمتراک ، بزرگترین شرکت راه آهن مسافربری این کشور، 1 میلیارد دلار دریافت خواهد کرد در حالی که 14 میلیارد دلار به سیستم حمل و نقل عمومی و 10 میلیارد دلار به بزرگراه های ایالتی اختصاص می یابد.

به گفته سه منبع آگاه دیگر، این قانون همچنین شامل تغییرات قابل توجهی در نحوه اعطای مجوز به هواپیماهای جدید توسط اداره هواپیمایی فدرال آمریکا پس از دو سانحه بوئینگ 737 مکس در اندونزی و اتیوپی که منجر به کشته شدن 346 نفر شد، می شود. جزئیات قانون جدید در دسترس نیست.

بر اساس این گزارش، هنوز جزئیات بسته کمک کرونایی جدید کنگره آمریکا به طور رسمی اعلام نشده است.

شرکت های هواپیمایی ایالات متحده پس از انقضای بسته نجات 25 میلیارد دلاری شش ماهه در تاریخ 30 سپتامبر بیش از 32000 نفر از کارکنان خود را در ماه اکتبر به صورت موقت اخراج کردند.

خطوط هوایی امریکن ایرلاینز فقط 19000 کارمند را به طور موقت اخراج کرد در حالی که خطوط هوایی یونایتد بیش از 13000 نفر را مشمول این برنامه کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.