| کد خبر: 224048 |

«عرضه خودرو در بورس» در کمیته صنعت کمیسیون صنایع در حال چکش‌کاری است

عرضه خودرو در بورس که در قالب طرح «تحول صنعت و بازار خودرو» در کمیسیون صنایع و معادن تدوین و کلیات آن تصویب شد، همچنان جزو دستورکارهای کمیسیون است.

تین نیوز

 سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره اظهارات وزیر صمت مبنی بر منتفی شدن «عرضه خودرو در بورس»، گفت: عرضه خودرو در بورس که در قالب طرح «تحول صنعت و بازار خودرو» در کمیسیون صنایع و معادن تدوین و کلیات آن تصویب شد، همچنان جزو دستورکارهای کمیسیون است.

به گزارش تین نیوز، حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره اظهارات وزیر صمت مبنی بر منتفی شدن عرضه خودرو در بورس، گفت: عرضه خودرو در بورس که در قالب طرح «تحول صنعت و بازار خودرو» در کمیسیون صنایع و معادن تدوین و کلیات آن تصویب شد، همچنان جزو دستورکارهای کمیسیون است اما از آنجا که اعضای کمیسیون نقطه نظراتی داشتند، این طرح به کمیته صنعت بازگشت تا این نظرات در آن اعمال شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس در حال چکش کاری طرح «تحول صنعت و بازار خودرو» است این طرح در روزهای آینده برای بررسی به صحن کمیسیون صنایع باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه«طرح تحول صنعت و بازار خودرو» بدون موضوع عرضه خودرو در بورس موضوعیتی ندارد، ادامه داد: طرح مذکور در کمیته صنعت با حضور صاحب نظران و کارشناسان این حوزه در حال بررسی است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: از آنجا که بررسی لایحه بودجه سال 1400 در دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس قرار گرفته، امید است پس از اتمام بررسی این لایحه طرح «تحول صنعت و بازار خودرو» مورد بررسی قرار گرفته و تصویب شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.