| کد خبر: 224046 |

تداوم آلودگی هوای پایتخت

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کاهش کیفیت هوا و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس طی امروز (۱ دی ماه) و تداوم این شرایط تا فردا دور پیش‌بینی می‌شود.

تین نیوز

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کاهش کیفیت هوا و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس طی امروز (۱ دی ماه) و تداوم این شرایط تا فردا دور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، در صبح امروز ( ۱ دی ماه) با توجه به عدم وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته همراه با آغاز تردد خودروها و افزایش غلظت ذرات معلق، در مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.

طی روز نیز کاهش تندی باد شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم نخواهد کرد بنابراین در شامگاه با افزایش ترافیک و درنتیجه تجمع ذرات معلق انتظار می‌رود کیفیت هوا در بیشتر مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد. هرچند با افزایش تندی باد در ساعات پایانی تا حدودی از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد.

در نخستین ساعات فردا (۲ دی ماه) با برقراری جو نسبتا آرام همراه با آغاز تردد خودروها پیش‌بینی می‌شود در برخی مناطق افزایش غلظت ذرات معلق باعث کاهش کیفیت هوا شود.

طی روز با عدم وزش باد مؤثر احتمال می‌رود به‌تدریج بر غلظت آلاینده‌ها افزوده شود. در اواخر وقت فردا (۲ دی ماه) نیز با افزایش غلظت ذرات معلق ناشی از حاکمیت جو پایدار و ترافیک شبانگاهی برقراری وضعیت ناسالم به‌ویژه برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۰۱ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۰۰ است‌ و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.