| کد خبر: 224038 |

◄ تمدید اعتبار فعالیت تشکل های کارگری و کارفرمایی تا اول بهمن ماه امسال

اعتبار فعالیت تشکل های کارگری و کارفرمایی که از زمان شیوع کرونا فاقد اعتبار شده اند تا تاریخ یکم بهمن ماه امسال تمدید شد.

تین نیوز

اعتبار فعالیت تشکل های کارگری و کارفرمایی که از زمان شیوع کرونا فاقد اعتبار شده اند تا تاریخ یکم بهمن ماه امسال تمدید شد.

به گزارش تین نیوز، در نامه ای که مدیرکل سازمان های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تاریخ  29 آذر به مدیران اجرایی این وزارتخانه ارسال کرده، آمده است: با توجه به به مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر تمدید کلیه مجوزهای صادره توسط دستگاه ها و نهادهای متولی صدور مجوز کشور تا تاریخ 99/11/1 ... به اطلاع می‌رساند اعتبار فعالیت تشکل های کارگری و کارفرمایی که از زمان شیوع کرونا فاقد اعتبار شده اند تا تاریخ یکم بهمن ماه امسال تمدید می شود.

در بخش دیگری از نامه فرزاد یوسفی تاکید شده است که اعضای هیئت مدیره و بازرسان تشکل های کارگری و کارفرمایی سراسر کشور می‌توانند تا تاریخ اعلام شده به فعالیت های خود ادامه دهند.

در این نامه همچنین خاطرنشان شده است: در برخی استان ها که دارای شرایط متفاوتی از جهت شیوع ویروس کرونا هستند و بنا به تشخیص کمیته استانی مبارزه با کرونا امکان برگزاری مجمع عمومی یا گردهمایی وجود دارد، تشکل های کارگری و کارفرمایی می توانند بر اساس تقاضای ارکان واجد صلاحیت خود نسبت به برگزاری مجمع عمومی اقدام نمایند اما عدم حصول حدنصاب یا عدم برگزاری مجمع عمومی تا تاریخ اعلامی، تاثیری بر شمول این معافیت و عدم ممنوعیت تشکل های فاقد اعتبار در این مدت نداشته و تشکل های مذکور مجاز به فعالیت خواهند بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.