| کد خبر: 224026 |

تصادف زنجیره ای در کمربندی شمالی اراک

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از برخورد ۲۰ دستگاه وسیله نقلیه در یک تصادف زنجیره‌ای در کمربندی شمالی اراک خبر داد و گفت: این حادثه که صبح روز دوشنبه رخ داد خسارت جانی در پی نداشت.

تین نیوز

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از برخورد ۲۰ دستگاه وسیله نقلیه در یک تصادف زنجیره‌ای در کمربندی شمالی اراک خبر داد و گفت: این حادثه که صبح روز دوشنبه رخ داد خسارت جانی در پی نداشت.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ محمود خلجی در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس گزارش نیروهای پلیس حاضر در صحنه، این حادثه به  علت یخ‌زدگی جاده و توانایی نداشتن رانندگان در کنترل وسایل نقلیه خود رخ داد.

وی با بیان اینکه  این تصادف تنها خسارت مالی به همراه داشت و وضعیت همه سرنشینان خودروها خوب است، اظهار داشت: در اثر این حادثه کمربندی شمالی اراک به مدت یک ساعت مسدود شد، اما هم اکنون مسیر نمک پاشی شده و باز است و تردد در آن به صورت روان در جریان است.

سرهنگ خلجی گفت: رانندگی در مسیرهای لغزنده با مسیرهای خشک متفاوت است و رانندگان باید دقت لازم را در جاده های لغزنده و مه گرفته به کار گیرند.

وی گفت: بر اساس اعلام مرکز عملیات و کنترل پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی، هم اکنون پدیده مه گرفتگی در مسیرهای اراک - قم، فرمهین و کنار گذر اراک وجود دارد که انتظار است رانندگان دقت لازم را در رانندگی در این جاده‌ها به کار گیرند و از سفرهای غیرضرور بپرهیزند.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزادراه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد و تا پیش از شیوع کرونا به طور متوسط روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله‌ نقلیه از مسیرهای مختلف استان تردد می‌کردند.

استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.