| کد خبر: 224008 |

به مناسبت روز حمل‌ونقل صورت گرفت؛

دیدار مدیران ترافیکی شهرداری با شهردار قزوین

با وجود شرایطی که شیوع کرونا برای جهان از جمله کشور ما و به تبع آن، شهر قزوین به دنبال آورد، حوزه حمل‌ ونقل و ترافیک نیز تحت‌الشعاع قرار گرفت که اکنون توانسته‌ایم بخش حمل‌ ونقل را نیز بر اساس شرایط جدید تا حدودی مدیریت کنیم.

تین نیوز

قزوین- به گزارش خبرنگار تین نیوز؛ به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل‌ ونقل شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل‌ ونقل و ترافیک شهرداری به همراه مدیران عامل سازمان‌های تاکسیرانی، اتوبوسرانی، پایانه‌ها و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک با سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین دیدار و گفت‌وگو کردند.

شهردار قزوین در این دیدار ضمن گرامیداشت روز حمل‌ ونقل طی سخنانی اظهار داشت: با وجود شرایطی که شیوع کرونا برای جهان از جمله کشور ما و به تبع آن، شهر قزوین به دنبال آورد، حوزه حمل‌ ونقل و ترافیک شهر نیز تحت‌الشعاع قرار گرفت که اکنون توانسته‌ایم بخش حمل‌ ونقل را نیز بر اساس شرایط جدید تا حدودی مدیریت کنیم.

طاهرخانی افزود: باید بتوان در حوزه حمل‌ ونقل، زبان مشترک با دستگاه‌های خارج از شهرداری ایجاد کنیم تا مسائلی که بر اثر نبود درک مشترک رخ می‌دهد، برطرف شود.

وی ادامه داد: در حوزه حمل‌ ونقل و ترافیک، نگاه روانشناسی و اجتماعی حاکم است و برای مدیریت آن باید موضوعات انسانی را به طور جد لحاظ کرد.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت حمل‌ ونقل در توسعه پایدار اظهار کرد: بهبود حمل‌ ونقل می‌تواند ارتقای سطح رفاه شهروندان را به دنبال داشته باشد.

زرآبادی‌پور افزود: حوزه حمل‌ ونقل و ترافیک شهرداری تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به شهروندان می‌کند؛ به طوری که علاوه بر خدمات پیشین، پروژه‌هایی را نیز اجرا کرده و تعدادی را هم در دستور کار دارد که در زمان مقرر به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.