| کد خبر: 223983 |

هوای ایران از چهارشنبه برفی می‌شود

از امروز تا روز چهارشنبه پایداری و کاهش کیفیت هوا در کلانشهرها ادامه دارد اما روز چهارشنبه سامانه بارشی فعال و زمستانی از شمال غرب وارد کشور می‌شود.

تین نیوز

از امروز تا روز چهارشنبه پایداری و کاهش کیفیت هوا در کلانشهرها ادامه دارد اما روز چهارشنبه سامانه بارشی فعال و زمستانی از شمال غرب وارد کشور می‌شود. در روز جمعه نیز بارش برف و باران در کل کشور قابل پیش‌بینی است.

به گزارش تین نیوز، امین حسین نقشینه درباره وضعیت جوی اکنون کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا، گفت: پایداری هوای کلانشهرهای تهران، کرج، اراک، اصفهان، قم و مشهد از روز یکشنبه تا چهارشنبه ادامه دارد و با وجود انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا، توصیه می شود گروه‌های حساس در این مدت از رفت و آمد در فضای باز پرهیز کنند و تردد وسایل نقلیه در این مدت کاهش یابد.

وی ادامه داد: امروز بارش‌ها در برخی مناطق استان گیلان به صورت باران ادامه دارد و در برخی مناطق استان‌های کرمان و هرمزگان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی در ارتفاعات کرمان همچنین در استان‌های یزد و خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری، گاهی با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود اما از روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی جدید بارانی و روزهای آخر هفته پیش بینی بارش برف و باران را در استان تهران داریم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.