| کد خبر: 223959 |

راه حل عبور از شرایط سخت فعلی، رفع کشمکش های سیاسی است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تنها مسیر عبور از این شرایط سخت، وحدت مردم و مسئولین به جای اختلاف سلیقه و کشمکشهای سیاسی است.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تنها مسیر عبور از این شرایط سخت، وحدت مردم و مسئولین به جای اختلاف سلیقه و کشمکشهای سیاسی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، محسن هاشمی در جلسه صبح امروز شورای شهر در سخنان آغازین خود، ضمن تبریک فرا رسیدن حضرت زینب کبری سلام علیها و روز پرستار گفت:

شجاعت، فصاحت، بلاغت و درایت حضرت زینب در رهبری مبارزه سیاسی و روشنگری علیه استبداد اموی، نمونه‌ای تکرار نشدنی از نقش زن در جامعه است که می‌تواند الگوی زنان آزاده جهان قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: امسال روز پرستار نیز دریک سالگی ورود بیماری کرونا به کشور شرایطی خاص دارد. پرستاران خط مقدم و زحمت کش ترین قشر جامعه در مبارزه با کرونا و رسیدگی به بیماران قرار داشتند و تعداد فراوانی از زنان و مردان پرستار به کرونا مبتلا، بخشی از آنها به شهادت رسیده و همه این قشر عزیز آرامش و آسایش خود را در پای سلامت جامعه قربانی کردند.

هاشمی ادامه داد: امشب در سنت ایرانی، شب یلدا نام گرفته است، شب یلدا، نقطه طلوع امید است، شبی است که در تاریکی، امید به روشنی موجب دلگرمی و همدلی می‌شود و ایرانیان بلندترین شب سال را سپری می‌کنند تا قدم به قدم به روشنایی نزدیک شوند. امسال اگرچه به دلیل پاندمی کرونا، ناگزیر هستیم که یلدا را دور از دوستان و خانواده جشن بگیریم اما امید به پایان کرونا به امیدهایمان افزوده شده است و امیدواریم یلدای امسال نقطه عطف و حرکتی به سوی پایان این سال‌های سخت برای جامعه ایران باشد و زمستان تحریم و خودتحریمی و ناکارآمدی، جای خود را به بهار رونق و رفاه برای مردم ایران بدهد.

وی تصریح کرد: تنها مسیر عبور از این شرایط سخت، همدلی و وحدت مردم و تمرکز مسئولان بر حل مشکلات به جای اختلاف سلیقه و کشمکش‌های سیاسی است که می‌تواند رمز عبور از تاریکی به سوی روشنایی و از یلدا به نوروز باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.