| کد خبر: 223913 |

◄ فیلم| تجمع رانندگان تاکسی های فرودگاهی

این رانندگان جریمه های صورت گرفته در آزادراه های الکترونیکی را نامتعارف دانسته و به توقف خودروهای خود به دلیل عدم پرداخت این جریمه ها معترض بودند.

تین نیوز

چند روز پیش (چهارشنبه 26 آذر) فیلمی از تجمع رانندگان فرودگاهی در اعتراض به متوقف شدن خودروهای خود به دلیل بدهی عوارض آزاد راهی، منتشر شد.

به گزارش تین نیوز، این رانندگان جریمه های صورت گرفته در آزادراه های الکترونیکی را نامتعارف دانسته و به توقف خودروهای خود به دلیل عدم پرداخت این جریمه ها معترض بودند.

بر اساس خبرهایی که از این تجمع در شبکه های اجتماعی منتشر شده، این رانندگان درخواست حذف بدهی  و آزاد سازی خودروهایشان را داشتند.

عکس و فیلم این تجمع را در ادامه ببینید:

تجمع

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مرتضی 0 0

    با سلام واحترام خدمت شما سروران گرامی . بنده خواهشمندم به موضوع جریمه توقیف کردن دفترچه رانندگان بطور جد پیگیری شود . در کدامین نهاد یا سازمانی برای جریمه کردن کارمندان خود ۴۵ روز از حقوق ایشان توقیف میشود ؟ بنده خودم در یکی از پاسگاه های پلیس راه بعداز ثبت ساعت که میخواستم ادامه مسیر بدهم به یکی ازسربازان مستقر در همان پاسگاه به عنوان ادب خسته نباسید گفتم و او هم مودبانه پاسخ بنده را داد در همان عین یک دستگاه تاکسی برون شهری هم ایستاد تا ثبت ساعت انجام دهد . سربازی که در جلوی پاسگاه در شیفت خود بود به من اشاره کرد که میخواهد با آن راننده مزاحی کند . به راننده بعداز ثبت ساعت سرباز گفت دفترجه ات را ببینم . وقتی دفترچه را داد بهش گفت چرا پیراهن فرم نپوشیدی دفترچه شما باید توقیف شود . راننده بنده خدا به دست و پای سرباز افتاد من بهش گفتم پسرم این شوخی خوب نیست . امکان داره طرف مقابلت ناراحتیه قلبی داشته باشه . هرچند دفترچه را به راننده تحویل داد . ولی این چه قانونی است که با این جریمه زندگی یک خانواده را تحت شعاع قرار میدهد . مطلب دیگه اکثر پاسگاه های پلیس که مستقر هستند دارای موقیعت مکانی سخت و خطرناک هستند . طوری که رانندگان برای ثبت ساعت باید عرض اتوبان یا بزرگراه را باید طی کنند که این مسئله برای جان رانندگان بسیار خطرناک است . مگه مسئولین محترم پلیس راهور درجریان ثبت ساعت رانندگان نیستن که حداقل یک کیوسک برای ثبت ساعت این طرف اتوبان تعبیه و نصب کنند . اگر حین عبور از بزرگراه اتفاقی برای راننده پیش آید چه سازمانی پاسخگو خانواده این راننده میباشد . ؟احتراما و خواهشن تدبیری انجام گردد . ممنون .

  • حسین 0 0

    این جریمه ها آخر نامردیه
    اکثر افرادی که مثل من هر روز از این عوارضی ها رد میشن هر دو هفته یا ۲۰ روز یکجا همه عوارض رو پرداخت میکنن
    در حالی که از این قانون ۲ روز یا ۷ روز فرصت خبر ندارن
    کنار عبور از این عوارضی ها هم هیچ هشداری برای اطلاع رسانی نصب نشده
    کدوم پیامک هیچ پیامکی از طرف پلیس برای من ارسال نشده
    حالا با وجود پرداخت عوارض دیرتر کلی از طرف پلیس محترم برام جریمه اومده