| کد خبر: 223912 |

جابجایی مسافر در استان اردبیل ۴۰ درصد کاهش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از کاهش ۴۰ درصدی جابجایی مسافر در این استان به دلیل شیوع ویروس کرونا در هشت ماه امسال خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از کاهش ۴۰ درصدی جابجایی مسافر در این استان به دلیل شیوع ویروس کرونا در هشت ماه امسال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا ، کلیم‌الله وثوقی روز شنبه به خبرنگاران افزود: امسال در این مدت ۸۳۹ هزار مسافر در استان جابجا شده که این مقدار  در مدت مشابه پارسال یک میلیون و ۳۸۸ هزار مسافر بود.

وی با بیان اینکه جابجایی کالا در استان اردبیل در هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش داشته است، اظهارکرد: امسال در این مدت ۲ میلیون و ۹۴۸ هزار تن کالا و بار در استان جابجا شده و ۲۰۷ هزار و ۵۸۰ برگ بارنامه صادر شده است.

او بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر ابلاغ شده و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در حال اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل افزود: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است..

وثوقی با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از هفت هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان گفت: ۱۱ هزار و ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

وی از فعالیت هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان عمومی مسافری در استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۵۷۱ دستگاه سواری، ۳۶۸ دستگاه اتوبوس و همچنین ۲۴۱ دستگاه مینی‌بوس می‌باشد.

او  ادامه داد: در مجموع ۱۴ هزار و ۱۷۱ راننده در استان در حال خدمات‌رسانی به مردم و مسافران هستند که از این تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ راننده در بخش مسافر به مردم خدمت می‌کنند.

وی گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم ، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.