| کد خبر: 223910 |

ارسال بیش از 1 میلیون پیامک به رانندگان خاطی طرح کرونا

نیروی انتظامی اعلام کرد: در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در ۲۸ روز گذشته تعداد یک میلیون و ۳۷۳ هزار و ۹۷۱ پیامک به رانندگان خاطی ارسال شده است.

تین نیوز

نیروی انتظامی اعلام کرد: در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در ۲۸ روز گذشته تعداد یک میلیون و ۳۷۳ هزار و ۹۷۱ پیامک به رانندگان خاطی ارسال شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری نیروی انتظامی، در ۲۸ روز گذشته از آذر ۱۳۹۹ و  راستای اجرای این طرح به ۲ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۵۶ راننده تذکر لسانی و تعداد یک میلیون و ۱۷۸ هزار و ۱۵۱ خودرو عودت داده شد.

در حوزه موارد اعمال قانون نیز در راستای کنترل زنجیره کرونا در طرح محدودیت شبانه تعداد یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۳۶۶ خودرو،  در مناطق نارنجی تعداد ۷۷۶ هزار و ۶۹۲ خودرو و مناطق قرمز تعداد ۵۲۲ هزار و ۲۵ خودرو جریمه و اعمال قانون شدند.

براساس این گزارش، تعداد ۲۶۸ هزار و ۴۵۵ نیرو در یک هزار و ۹۵۸ نقطه بکارگیری شد. همچنین در ۲۸ روز گذشته از آذر ۹۹ تردد خودروها نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۹ درصد کاهش داشته است.

براساس این این گزارش، از جمله اقدامات انتظامی مرتبط با صنوف در ۲۸ روز گذشته از آذر ۹۹،  بازدید از ۹۱۸ هزار و ۹۰ مورد، تذکر به ۴۹۰ هزار و ۸۶۶ مورد و پلمب ۲۵ هزار و ۸۱۱ مورد از اصناف انجام شد.

بنابراعلام نیروی انتظامی در  ۲۸ روز گذشته آمار تصادفات ۳۸ درصد، متوفیان تصادف ۳۹ درصد و مجروحین تصادفات ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.