| کد خبر: 223905 |

منع تردد خودروها ازساعت ۲۰ طی امروز وفردا

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری زورگیرانی خبر داد که تصاویر زورگیری و سرقت آنها در فضای مجازی پخش شده بود .

تین نیوز

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری زورگیرانی خبر داد که تصاویر زورگیری و سرقت آنها در فضای مجازی پخش شده بود .

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی امروز در جمع خبرنگاران ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص جزییات دستگیری متهمان دو پرونده زورگیری که تصاویر آن در فضای مجازی هم پخش شده بود اظهار کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه خود ده ها مورد سرقت را کشف میکند که هر کدام از این ها با توجه به شرایط خود زمانبر خواهد بود.

وی افزود: پی جویی برای کشف جرم به محض اطلاع کلانتری آغاز می شود. برخی سریع به نتیجه می رسد و برخی ادامه دار خواهد شد. در این دو مورد اخیر که در فضای مجازی هم پخش شد از همان لحظه اول کار ما آغاز شد و لحظه به لحظه موضوع را دنبال میکردیم.

سردار رحیمی گفت: رسیدگی به پرونده هیچ سرقتی بدون نتیجه کنار گذاشته نمی‌شود، در دو مورد اخیر نیز که در فضای مجازی پخش شد به سرعت اقدامات خود را از سطح کلانتری آغاز کرده و لحظه به لحظه در کلانتری، پلیس پیشگیری و آگاهی، موضوع دنبال شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه پرونده نخست مربوط به دو خانمی بود که از کادر درمان و زحمت‌کشان عرصه سلامت بودند گفت: این دو خانم پس از اتمام کار و مراجعه به منزل، گرفتار سه سارق زورگیر شدند که فیلم آن نیز در فضای مجازی پخش شد و بلافاصله بعد از این موضوع ماموران  کلانتری ۱۰۸ نواب اقدامات خود را شروع کردند و به لطف خدا در کمتر از چهار روز توانستیم این متهمان را در درگیری مسلحانه و حین سرقت جدید بازداشت کنیم البته یکی از متهمان متواری استکه او هم به زودی بازداشت می‌شود.

رحیمی ادامه داد: در پرونده دوم، فرد با وجود تلاش برای فرار از دست سارقان و پناه بردن به مکانی، متاسفانه با وقاحت تمام توسط سارقان مورد زورگیری و سرقت قرار گرفت که توسط همکاران در پلیس آگاهی بازداشت شدند.

وی اظهار کرد: امنیت مردم از اولویت های ما است و با اقتدار تمام در مقابل افرادی که بخواهند امنیت مردم را دچار اخلال کنند، ایستادگی می‌کنیم، در تمام شرایط تلاش می‌کنیم حتی در وضعیت کرونایی، تلاشمان مضاعف شده است. اجازه نمی دهیم پایتخت جلولان‌گاه مجرمان شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره محدودیت‌های کرونایی پایتخت به مناسبت شب یلدا نیز گفت: محدودیت‌ها امشب و فردا شب از ساعت ۲۰ برای تردد خودروها و از ساعت ۱۸ برای اصناف آغاز می‌شود بنابراین به نوعی از ساعت ۱۸ حضور همکاران در سطح معابر به شدت افزایش پیدا می‌کند و جدای از اعمال قانون توسط دوربین‌ها، پلیس نیز از اعمال ترددها در ساعات ممنوعه جلوگیری می‌کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.