| کد خبر: 223889 |

عملیات اجرایی باند دوم محور چابهار - کنارک آغاز شد

عملیات اجرایی باند دوم راه زمینی چابهار - کنارک با حضور وزیر راه وشهرسازی با همت منطقه آزاد چابهار در راستای اهداف و سیاست‌های این منطقه در زمینه توسعه زیرساخت‌های حمل ونقل به طول ۲۲ کیلومتر آغاز شد.

تین نیوز

عملیات اجرایی باند دوم راه زمینی چابهار - کنارک با حضور وزیر راه وشهرسازی با همت منطقه آزاد چابهار در راستای اهداف و سیاست‌های این منطقه در زمینه توسعه زیرساخت‌های حمل ونقل به طول ۲۲ کیلومتر آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزادچابهار عصر روز جمعه در مراسم شروع عملیات ساخت این محور اظهار داشت: با ساخت جاده چابهار- کنارک تردد کامیون‌ها و سایر خودروهای سبک و سنگین در جابجایی کالا، مسافران، گردشگران و سرمایه گذاران تسهیل و بخشی از مشکلات حوزه حمل و نقل و حوادث جاده ای مرتفع خواهد شد.

عبدالرحیم کردی افزود: کاهش تصادفات جاده ای و توسعه حمل و نقل از دیگر اهداف ساخت این جاده دوبانده است که با مشارکت ۵۰ درصدی سازمان منطقه آزادچابهار و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اجرایی می شود.

وی گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری و دولتمردان برای توسعه سواحل مکران با بهره‌برداری از پروژه‌های راه‌آهن، گاز و بندر در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد تحولات بزرگی در این منطقه خواهیم بود.

استاندار سیستان وبلوچستان نیز گفت: عملیات راهسازی در این محور با حدود ۶۶ کیلومتر طول در سه جبهه انجام می شود و با توجه به اهمیت آن در توسعه حمل ونقل، سهولت در جابجایی کالا ومسافر، کاهش تصادفات جاده ای و تردد آسان مسافران، گردشگران و سرمایه گذاران تا پایان دولت تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

احمدعلی موهبتی بیان کرد: ساخت باند دوم جاده چابهار- کنارک از محل بندر شهید بهشتی تا پلیس راه بطول ۱۸ کیلومتر توسط سازمان بنادرودریانوردی، قطعه دوم از پلیس راه به طرف کنارک بطول ۲۴ کیلومتر توسط منطقه آزادچابهار و ۲۴ کیلومتر دیگر تا شهر کنارک بوسیله شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اجرا و تا سال آینده( ۱۴۰۰) تکمیل و بهره برداری می شود.

به گزارش ایرنا محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی روزجمعه وارد چابهار شد.

وی در این سفر ضمن بازدید از ظرفیت های حمل و نقل و ترانزیت کالا و شرکت در چند جلسه، در مراسمی رسمی با حضور مقامات پاکستانی مرز ریمدان را افتتاح خواهد کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.