| کد خبر: 223856 |

هوای تهران همچنان آلوده است

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، باوجود ناپایداری‌های جوی طی شب گذشته هوای تهران همچنان برای پنجمین روز پی‌در پی آلوده است.

تین نیوز

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، باوجود ناپایداری‌های جوی طی شب گذشته هوای تهران همچنان برای پنجمین روز پی‌در پی آلوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران طی صبح امروز (۲۷ آذر) به‌دلیل عدم وزش باد و انباشت آلاینده‌ها همراه با آغاز تردد خودروها، در بیشتر مناطق، آسمان غبارآلود و کیفیت هوا در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

به‌دلیل عدم وزش باد و برقراری پایداری جوی طی روز، شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم نمی‌شود و کیفیت هوا در وضعیت نامطلوب باقی خواهد ماند.

با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت پنجشنبه و افزایش ترافیک شامگاهی، انتظار می‌رود که کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

افزایش نسبی تندی باد طی صبح روز جمعه (۲۸ آذر) و کاهش ترافیک صبحگاهی، کاهش غلظت ذرات معلق و بهبود کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت را به‌دنبال دارد.

طی روز نیز کاهش تندی باد سبب تجمع آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در پاره‌ای از مناطق تهران می‌شود همچنین در اواخر وقت جمعه با وجود رشد نسبی ناپایداری جوی و احتمال بارش پراکنده، افزایش ترافیک شامگاهی و عدم وزش باد مؤثر سبب افزایش غلظت ذرات معلق در مناطق پرتردد می‌شود. از این‌رو برقراری وضعیت نامطلوب کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص میانگین کیفیت هوا طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز ۱۳۲ و هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس گزارش شده است. کیفیت هوا هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۱۱۴ همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.