| کد خبر: 223854 |

مراسم تحویل ۵۰دستگاه واگن متروی شرکت ایریکو ابهر برگزار شد

مراسم تحویل ۵۰ دستگاه واگن متروی تولیدی در شرکت ایریکوی ابهر برای متروی تبریز، اصفهان و شیراز با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهوری برگزار شد.

تین نیوز

مراسم تحویل ۵۰ دستگاه واگن متروی تولیدی در شرکت ایریکوی ابهر برای متروی تبریز، اصفهان و شیراز با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهوری برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، در این مراسم ۵۰ دستگاه واگن متروی تولیدی در شرکت ایریکوی ابهر برای استفاده در مترو تبریز، اصفهان و شیراز تحویل این استان‌ها شد.

به منظور تبیین دستاوردها و اقدامات دولت تدبیر و امید و اطلاع رسانی اقدامات موثر مجموعه مدیریت شهری در کشور، از میان پروژه‌های شاخص احصا شده از شهرداری‌های سراسر کشور تعداد پنج پروژه، ساخت و تولید ۵۰ دستگاه واگن مترویی برای شهرهای تبریز، اصفهان و شیراز در کارخانه ایریکو شهر ابهر در استان زنجان، زباله سوز ۲۰۰ تنی شهر نوشهر در استان مازندران، پارکینگ زیرسطحی مجد و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر مشهد مقدس در استان خراسان رضوی، بهره‌برداری از ایستگاه مترو برج میلاد و امیرکبیر شهر تهران و بهره‌برداری از ایستگاه های شماره ۹و ۱۴خط مترو شهر تبریز در آذربایجان شرقی، از جمله پروژه های شاخصی هستند که با حضور رییس جمهوری در این مراسم افتتاح شد.

ایریکو، اولین شرکت تولیدی در زمینه طراحی بدنه، بوژی و ساخت واگن با برند ایرانی است که محصولات خود را با استفاده از با تجربه ترین های صنعت ریلی ایران و با انتقال دانش و تکنولوژی از پیشرفته ترین شرکت های ریلی جهان، تولید می‌کند.

ایریکو در حال حاضر طراحی و تولید انواع خودرو ریلی، ریل باس، واگن مترو، واگن های باری لبه کوتاه و لبه بلند، طراحی و تولید بوژی، ساخت قطعات و اجزاء واگن، تعمیرات و نگهداری ناوگان و ارائه خدمات مشاوره ای را انجام می دهد.

تأسیس و احداث و اداره کارخانجات در هر محل در داخل یا خارج از کشور به منظور تولید و ساخت و تهیه انواع خودروهای ریلی مشتمل بر اتوبوس ریلی- واگن مترو- مونوریل- واگن داخل شهری، ساخت قطعات و اجزاء واگن، خرید و فروش، واردات و صادرات مواد اولیه و محصولات و قطعات و هرگونه ماشین آلات مربوط به واگن و ارائه خدمات مشاوره ای و مشارکت در طرح‌های سرمایه گذاری تولیدی و غیرتولیدی از جمله فعالیت‌های این شرکت است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.