| کد خبر: 223848 |

تصادف اتوبوس و تریلر در کاشان یک کشته و ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت

رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تصادف بامداد روز پنجشنبه یک دستگاه تریلر با اتوبوس در آزاد راه کاشان - نطنز یک نفر کشته و یازده نفر مصدوم بر جا گذاشت.

تین نیوز

رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تصادف بامداد روز پنجشنبه یک دستگاه تریلر با اتوبوس در آزاد راه کاشان - نطنز یک نفر کشته و یازده نفر مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس کاشان، حسین ریاحی روز پنجشنبه افزود: ساعت سه و ۴۳ دقیقه بامداد امروز پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس کاشان مبنی بر تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلر در سه کیلومتر مانده به عوارضی قمصر در آزادراه کاشان به سمت نطنز، کارشناسان این مرکز به سرعت با چهار دستگاه آمبولانس به همراه یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از بررسی صحنه و اقدام‌های درمانی اولیه، هشت مصدوم با حال به نسبت مساعد به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل و سه مصدوم با توجه به جراحت‌های سطحی در محل درمان شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه یک نفر از مسافران اتوبوس در دم جان باخت.

رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: علت این حادثه از سوی کارشناسان نیروی انتظامی در حال بررسی است.

استان اصفهان از ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه برخوردار است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در مرکز، به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه نخست حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را دارد.

آزادراه اصفهان - نطنز - کاشان به طول ۱۶۲ کیلومتر از مهمترین محورهای مواصلاتی در کشور است که از سال ۱۳۹۳ در اختیار یک شرکت زیر مجموعه سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.