| کد خبر: 223725 |

بارش باران از عصر امروز در غرب کشور آغاز می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام ادامه پایداری هوا در شهرهای صنعتی، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از عصر امروز خبر داد که موجب بارندگی شدید در برخی از استان‌های غربی می‌شود.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام ادامه پایداری هوا در شهرهای صنعتی، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از عصر امروز خبر داد که موجب بارندگی شدید در برخی از استان‌های غربی می‌شود.

به گزارش تین نیوز، فریبا گودرزی درباره وضعیت جوی حال حاضر کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: امروز تا ظهر فردا در اغلب نقاط کشور هوای آرامی حاکم است که این جو آرام موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می‌شود.

 وی ادامه داد: بعدازظهر امروز سامانه بارشی جدیدی از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود که هوای نقاطی از کشور از جمله آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه و ایلام را تحت تاثیر قرار داده و سبب بارش برف در ارتفاعات و باران های شدید خواهد شد.

گودرزی افزود: این سامانه بارشی روز چهارشنبه تقویت شده و روز پنج شنبه به جنوب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز از جمله تهران می‌رسد.

وی با اعلام هشدار سطح نارنجی سیلاب در استان خوزستان گفت: با توجه به حرکت سامانه بارشی از روز چهارشنبه به سمت جنوب احتمال وقوع سیلاب در مناطق مستعد وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: اواخر روز چهارشنبه این سامانه بارشی بیشتر در مناطق شمال، شمال‌شرق، شرق، مرکز و جنوب شرق استان خوزستان و به‌صورت نقطه‌ای در سایر مناطق استان فعال است.

به گفته گودرزی از امروز تا اواخر هفته دمای هوا در شمال غرب و غرب کاهش یافته و تا ٨ درجه سردتر می شود.

وی گفت: آسمان تهران، امروز صاف و غبارآلود پیش‌بینی می‌شود و از عصر فردا با ورود سامانه بارشی به تهران بارش ها برای تهران آغاز و هوای تهران مطلوب خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.