| کد خبر: 223611 |

تردد مسافر از مرز تمرچین از سرگرفته شد/محدودیت تردد از پایانه ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل پایانه های آذربایجان غربی با اشاره به از سرگیری تردد اتوبوس های مسافری از مرز تمرچین گفت: این تردد ها با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل پایانه های آذربایجان غربی با اشاره به از سرگیری تردد اتوبوس های مسافری از مرز تمرچین گفت: این تردد ها با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

به گزارش تین نیوز، ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه آذربایجان غربی با دارا بودن پنج پایانه مرزی سهم ۲۳ درصدی از مجموع پایانه‌های مرزی کشور را دارد، افزود: در یک سال اخیر با شیوع ویروس کرونا تردد مسافر از پایانه‌های مرزی استان متوقف شده بود.

وی ادامه داد: تردد کامیون و تریلی در پایانه‌های مرزی استان در مرز سرو، بازرگان، پلدشت و تمرچین همچنان تداوم داشت اما تردد مسافر متوقف شده بود که از آذرماه تردد اتوبوس‌های مسافری به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مرز تمرچین پیرانشهر از سرگرفته شد.

شکری با بیان اینکه در ماه‌های قبل تردد تبعه هر کشور و نیز اقامت‌های موقت دو تبعه‌ای به صورت محدود انجام می‌شد، اظهارکرد: از هفته جاری تردد اتوبوس‌های مسافری از پایانه مرز تمرچین پیرانشهر از سرگرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل پایانه‌های آذربایجان غربی هم اکنون برای تردد بدون مشکل مسافران، دستور العملهای بهداشتی جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اجرایی می‌شود، افزود: همچنان تردد مسافر از سایر پایانه‌های مرزی استان به جز موارد بسیار محدود و تبعه هر کشور انجام نمی‌گیرد.

شکری با اشاره به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در پایانه‌های مرزی استان و ضد عفونی در گیت های ورودی و خروجی و مکاتبات با اداره بهداشت و درمان استان و استقرار نماینده این اداره جهت کنترل موارد بهداشتی در پایانه‌های مرزی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آمادگی همکاری برای فراهم کردن شرایط معاینه و تست سلامت بهداشتی رانندگان و اجرای مقررات و پروتکل‌های بهداشتی کشورهای مقابل با همکاری اداره بهداشت و درمان استان را دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۱۰ دستگاه اتوبوس مسافری از پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر اقدام به جابجایی مسافر می‌کند، گفت: پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر یکی از پایانه‌های مرزی پنج گانه آذربایجان غربی است که در مرز ایران با شمال عراق است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.