◄ بررسی راه آهن خواف-هرات؛ از زاویهای دیگر
یک کارشناس بخش حمل و نقل ریلی معتقد است، راه آهن خواف هرات اگرچه پروژه مهمی است، اما اولویتی در شرکت ساخت نداشت.
یک کارشناس بخش حمل و نقل ریلی معتقد است، راه آهن خواف هرات اگرچه پروژه مهمی است، اما اولویتی در شرکت ساخت نداشت.
به گزارش تین تیوز، علیرضا سید وکیلی با بیان این مطلب در باشگاه متخصصان تین نیوز افزود: بخش مهمی از زیرسازی این پروژه حدود ۱۵ سال قبل انجام شد.
وی تاکید کرد: اتصال ازبکستان به افغانستان که سالهای بعد شروع شد سه سال قبل اتمام یافت.
بیشتر بخوانید: نگاهی به آنچه بر راه آهن خواف - هرات گذشت
این کارشناس گفت: پیمانکار قطعه آخر، جونو به هرات سال قبل قطعی شد و بعید می دانم عملیات اجرایی پیشرفت چندانی داشته باشد.
سیدوکیلی افزود: طراحی پروژه به لحاظ نظام بهره برداری دچار مشکل است و ایستگاه مبادله درستی وجود ندارد.
وی تاکید کرد: تا زمان اتصال به هرات، عملا 2 قطعه داخل ایران بهره برداری خواهد شد و نیازی به اینقدر هزینه نبود.
این کارشناس با بیان این که پایانه بار مرزی این خط آهن به درستی ایجاد نشده است، گفت: مثل باقی پروژه ها، با کم توجهی به بهره برداری تحویل می شود و کماکان خطوط آنتنی ندارد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.