| کد خبر: 223551 |

جاده درگز- قوچان بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت:جاده کوهستانی درگز- قوچان در شمال خراسان رضوی که شب گذشته به دلیل بارش برف و کولاک شدید بسته شده بود صبح امروز شنبه بازگشایی شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت:جاده کوهستانی درگز- قوچان در شمال خراسان رضوی که شب گذشته به دلیل بارش برف و کولاک شدید بسته شده بود صبح امروز شنبه بازگشایی شد.

به گزارش تین نیوز، ابراهیم نصری روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر بارش پراکنده برف در حوزه راههای تربت جام، خوشاب، باخرز، نیشابور و سبزوار گزارش شده است با این حال همه راههای استان باز و عبور و مرور در آنها جریان دارد.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، پدیده مه گرفتگی در جاده‌های اصلی استان همچون بزرگراه‌های باغچه - نیشابور در گردنه شریف آباد ، مشهد - نیشابور، تربت حیدریه - باغچه در گردنه خماری و جاده‌های مشهد - کلات در گردنه گوجگی و مشهد - سرخس در گردنه مزداوند و همچنین راه های ارتباطی شهرستانهای چناران و قوچان روی داده و دید افقی رانندگان در این مناطق محدود شده است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش برف و باران که از روز هفته گذشته آغاز شده تا فردا یکشنبه همراه با افت شدید دمای هوا به ویژه در نیمه شمالی استان ادامه خواهد داشت.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه‌های روستایی به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیر آسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.