| کد خبر: 223542 |

فعال سیاسی اصولگرا:

رویارویی مجلس و دولت همه را نگران کرده است

عباس سلیمی‌نمین گفت: این روزها بحث رویارویی مجلس و دولت همه را نگران کرده است. به هر حال کشور بحران‌های زیادی دارد و مردم هم روز به روز گرفتارتر می‌شوند.

تین نیوز

عباس سلیمی‌نمین گفت: این روزها بحث رویارویی مجلس و دولت همه را نگران کرده است. به هر حال کشور بحران‌های زیادی دارد و مردم هم روز به روز گرفتارتر می‌شوند. مجلس یازدهم قصد همکاری با دولت را دارد، دولت هم باید با واقع‌بینی بنا را بر تعامل با قوه مقننه و سایر دستگاه‌ها بگذارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اعتمادآنلاین، نزدیک به ۳ سال است که ایران با بحران‌های فراوانی بعد از خروج یک‌جانبه آمریکا از برجام مواجه شده است. در چنین حالتی که جامعه بیش از هر مقطع دیگری به آرامش احتیاج دارد،‌ رویارویی‌ این روزهای مجلس با دولت نگرانی زیادی را برای افکار عمومی به وجود آورده است.

عباس سلیمی‌نمین، فعال سیاسی اصولگرا، در این‌باره اظهار داشت: این روزها عده‌ای از این می‌گویند که مجلس یازدهم بنا بر رویارویی با دولت دارد. این  در حالی است که نمایندگان مجلس در طول این چند وقت بنای همراهی با دولت داشته و در رفتارشان هم چیزی غیر از این مشاهده نشده است. اگر مجلس شورای اسلامی طرحی در خصوص کاهش تحریم‌ها مصوب کرده، آن طرح به تایید شورای نگهبان هم رسیده و تبدیل به قانون شده تا برای افکار عمومی هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در ادامه سخنانش گفت: مساله‌ای که در این قانون آمده،‌ چیزی جز این نیست که برای هرگونه مذاکره باید تحریم‌های یک‌جانبه برداشته شود تا ایران به این نتیجه برسد که قصد و نیت طرفین واقعا حل مشکل و رسیدن به تفاهمی عادلانه است. اکنون این سوال به وجود می‌آید آنهایی که ساز مخالفت با تصمیم مجلس را کوک می‌کنند‌ حرف‌شان چیست و چطور می‌توانند بعد از نقض برجام توسط آمریکا،‌ دوباره به‌ آنها اعتماد کنند؟

وی توضیح داد: این روزها بحث رویارویی مجلس و دولت همه را نگران کرده است. به هر حال کشور بحران‌های زیادی دارد و مردم هم روز به روز گرفتارتر می‌شوند. با تاکید دوباره به اینکه مجلس یازدهم قصد همکاری با دولت را دارد، دولت هم باید با واقع‌بینی بنا را بر تعامل با قوه مقننه و سایر دستگاه‌ها بگذارد تا همراهی و همدلی به ما در گذر از سختی‌ها کمک کند. چرا که تنش و چالش سمی مهلک برای کشور است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: اعتماد آنلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.