| کد خبر: 223527 |

آمادگی شهرداری تهران برای بارش برف و باران در تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی شهرداری در حوزه منابع انسانی و تجهیزات جهت مقابله با بارش برف و باران در تهران خبر داد.

تین نیوز

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی شهرداری در حوزه منابع انسانی و تجهیزات جهت مقابله با بارش برف و باران در تهران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی یزدانی در مانور برف روبی که امروز در منطقه ۲۱ تهران برگزار شد، گفت: امسال از اردیبهشت ماه برنامه ریزی دقیقی انجام شد تا در حوزه بارشها مشکل خاصی در سطح شهر تهران نداشته باشیم. در همین راستا مشکلات از قبل احصا و موضوعات مختلف مورد بررسی قرار گرفت. تمامی عوامل شهرداری که در موضوع بارشهای باران و برف مسئولیت برعهده دارند پیامک های اخطار از سوی هواشناسی را دریافت می کند تا در سریعترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: در بارش های اخیر ۵۵ میلیمتر بارندگی داشتیم اما حتی مشکلات جزئی نیز مشاهده نشد که این نتیجه تعامل و همکاری شهرداریهای مناطق و دستگاه های مختلف است.

وی ادامه داد: ظرف سه سال گذشته ۲۴۰ خودرو با کاربریهای محلول  گاش و نمک پاش به مجموعه خدمات شهری اضافه شد و بسیاری از دستگاه ها نیز اورهال شد و بین مناطق ۲۲ گانه تقسیم شد. به شکلی که امروز در وضعیت خوبی قرار گرفته ایم و می توانیم در حوزه بارش ها به گونه ای عمل کنیم که موجب رضایت شهروندان شود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در کشور امکانات و پتانسیل های زیادی وجود دارد اما باید با هم افزایی زمینه ساز گام های موثر باشیم. خوشبختانه در منطقه ۲۱ همکاری و تعامل خوبی با شهرستانهای همجوار و شهرداریهای همجوار ایجاد شده که امیدوارم نتیجه آن رضایت بیشتر شهروندان باشد.

به گزارش ایسنا، در ادامه این جلسه رجب زاده شهردار منطقه ۲۱ نیز در تشریح مانور برف روبی برگزار شده در این منطقه گفت: این مانور برای ارزیابی آمادگی منطقه ۲۱ در مواجهه با مشکلات پیش رو در حوزه بارش برف و باران برگزار شده است. در حال حاضر در برخی نقاط کشور مردم به دلیل بارندگی ها با زحمت و مشکل مواجهه شدند اما در شهرداری تهران براساس تدابیر شهردار تهران و معاونت خدمات شهری از اردیبهشت ماه به صورت تخصصی به این موضوع ورود پیدا کردیم.

وی ادامه داد: مناطق با توجه به مشکلاتی که در گذشته در حوزه بارندگی ها داشتند براساس برنامه ریزی انجام شده در جهت حل مشکلات در حوزه عمرانی و تجهیز امکانات گام برداشتند تا رضایت شهروندان در مناطق ۲۲ گانه بیش از پیش فراهم شود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در بارش های اخیر این تعامل و همکاری نتیجه داد و شاهد مشکلات حداقلی در سطح مناطق بودیم بی تردید هر گاه به موضوعی به صورت تخصصی نگاه شودو برنامه ریزی داشته باشید مشکلات به حداقل خواهد رسید.

شهردار منطقه ۲۱ با تاکید بر این که اولویت در منطقه ۲۱ بحث نگهداشت با هدف تامین رضایت شهروندان است افزود: در جغرافیای این منطقه به عنوان شهردار معتقدم هر اتفاقی که رخ دهد به شهرداری مرتبط است و با این نگاه به موضوعات مختلف ورود پیدا می کنیم که یکی از مهمترین آنها نقاط آبگیری بود که در سطح منطقه نیاز به کارهای عمرانی و اصلاح هندسی داشت. بخشی از کار انجام شده و با تامین منابع در سال آینده مابقی این اقدامات نیز انجام خواهد شد.

شهردار منطقه ۲۱ تاکید کرد: تمامی امکانات در حوزه مقابله با بارش ها در سطح منطقه ۲۱ فراهم شده است و ان شاالله اگر بارشی خارج از قاعده نداشته باشیم با مشکلی مواجهه نخواهیم شد و رضایت شهروندان را فراهم خواهیم کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.