| کد خبر: 223474 |

سرهنگ شیرانی اظهار کرد :

آخرین وضعیت راهها

تین نیوز

سرهنگ احمد شیرانی اظهار کرد: در حال حاضر به جز استان‌های خراسان شمالی و رضوی در اکثر جاده‌های کشور بارندگی خاتمه یافته ولی در برخی محورها با توجه به برودت هوا و بارندگی‌های گذشته احتمال لغزندگی وجود دارد و رانندگی در این شرایط نیازمند احتیاط و دقت بیشتری است.

وی افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی خودرو مخصوصاً زنجیر چرخ، اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایش خودرو، پر بودن باک سوخت خودرو در جاده‌ها، کاهش سرعت، پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی، رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی از جمله نکات ضروری برای رانندگی در فصل‌های سرد است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس، در آزادراه کرج - تهران محدوده‌های پل کلاک و گرمدره و در محور شهریار - تهران محدوده‌های شهر قدس و زرنان نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی بیان کرد: اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کماکان ادامه دارد و تخلفات این طرح توسط دوربین‌های جاده‌ها و شهرها و تیم‌های گشتی ثبت می‌گردد.

وی در پایان گفت: متوسط کاهش تردد در کل کشور از زمان اجرای طرح نسبت به مدت مشابه سال گذشته به حدود ۳۵ درصد کاهش یافته که این نسبت در برخی محورهای مواصلاتی مانند آزادراه تهران-قم به ۷۵ درصد و قم-اصفهان به ۵۰ درصد کاهش رسیده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.