| کد خبر: 223458 |

۵ هزار متقاضی مسکن ملی تهران، آورده خود را تکمیل کردند

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت که از ۷۳ هزار نفر ثبت‌نام مسکن ملی در این استان، ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط بوده‌اند که از این میزان نزدیک به پنج هزار نفر آورده خود را به‌طور کامل واریز کرده‌اند.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت که از ۷۳ هزار نفر ثبت‌نام مسکن ملی در این استان، ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط بوده‌اند که از این میزان نزدیک به پنج هزار نفر آورده خود را به‌طور کامل واریز کرده‌اند.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه درخصوص آخرین شرایط طرح اقدام ملی مسکن استان و واریزی‌های انجام شده اظهار داشت: صبح امروز جلسه پیگیری پروژه‌های مسکن ملی به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و نمایندگان بانک‌های استان‌ها برگزار شد.

وی ادامه‌داد: در این جلسه "محمود محمودزاده" معاون وزیر راه و شهرسازی، گزارش پروژه‌های در دست اقدام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام را ارائه و آخرین پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را اعلام کرد، همچنین بررسی آخرین وضعیت تعیین‌تکلیف متقاضیان از دیگر گزارش‌هایی بود که در این جلسه مطرح شد.

محبت‌خواه بیان‌داشت: از مجموع متقاضیان مسکن ملی در استان تهران شامل طرح‌های مربوط به اداره کل راه و شهرسازی تهران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت عمران شهرهای جدید پرند، پردیس و ایوانکی، تاکنون چهار هزار و ۸۶۷ نفر آورده اولیه خود را به‌طور کامل واریز کرده‌اند و وزارت راه مکلف به آغاز پروژه برای این متقاضیان است.

وی ادامه‌داد: اداره کل راه و شهرسازی استان تهران عملیات اجرایی پروژه‌ اقدام ملی تولید مسکن را علاوه بر تهرانسر در سایت‌های شهریار، رباط‌کریم، قرچک، اسلام‌شهر و پاکدشت آغاز کرده است.

محبت‌خواه، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه مسکن تهرانسر گفت:‌ اکنون این پروژه پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی دارد و عملیات اجرایی  مسکن ملی در سایر شهرهای استان نیز در مرحله عملیات خاکی است.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه نیاز به همکاری شهرداری‌ها برای صدور پیش‌پروانه دارد، گفت:‌ سازمان نظام‌مهندسی و شهرداری‌ها باید در اجرای این طرح ملی همراه شوند، این طرح با هدف مشترک خانه‌دار شدن شهروندان طراحی و اجرایی می‌شود و حضور همه دستگاه‌ها الزامی است.

برای استان تهران ۷۳ هزار واحد مسکن ملی اختصاص یافته که ۴۶ هزار واحد آن در شهرهای جدید این استان ساخته خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.