| کد خبر: 223398 |

◄ توضیح سازمان هواپیمایی در خصوص نقص فنی پرواز عسلویه-اصفهان

روز گذشته فیلمی از پرواز عسلویه-اصفهان منتشر شد که نشان میداد در آن مسافران لحظات نفسگیر و استرس آوری را به دلیل تکان های بسیار شدید هواپیما که ظاهرا در پی نقص فنی بود، سپری کرده بودند که در نهایت این پرواز در فرودگاه شیراز فرود اضطراری کرد.

تین نیوز

روز گذشته فیلمی از پرواز عسلویه-اصفهان منتشر شد که  نشان میداد در آن مسافران لحظات نفسگیر و استرس آوری را به دلیل تکان های بسیار شدید هواپیما که ظاهرا در پی نقص فنی بود، سپری کرده بودند که در نهایت این پرواز در فرودگاه شیراز فرود اضطراری کرد.

در پی همین موضوع امروز سازمان هواپیمایی کشوری در توضیحاتی اعلام کرد:  هواپیمای بویینگ  B737  شرکت هواپیمایی وارش برای انجام چهار پرواز در مسیر تهران، عسلویه، اصفهان، عسلویه، تهران در روز یکشنبه ۱۶ آذرماه برنامه ریزی شده بود. دو پرواز اول توسط هواپیما بدون ایراد انجام شده است. 

در ادامه آمده است: در مسیر سوم اصفهان به عسلویه در ارتفاع ۳۱ هزارپایی، سیستم هوای فشرده کابین مسافران دچار نقص  شده و خلبان برای رعایت نکات ایمنی، ماسکهای اکسیژن را در اختیار مسافران قرار داده و در فرودگاه شیراز فرود اضطراری کرد.

سازمان هواپیمایی عنوان کرده است: این پرواز ۸۲ مسافر و‌ ۸ خدمه داشته و‌ همگی مسافران بدون هیچگونه صدمه و در سلامت کامل از هواپیما پیاده شدند.

هواپیما بدون مسافر به تهران بازگشته، نقص فنی آن رفع شده و روز دوشنبه ۱۷ آذر ماه پرواز برنامه ریزی شده خود را بدون مشکل انجام داده است.

بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری بررسی نقص فنی حادثه شده در دست اقدام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.