| کد خبر: 223392 |

کشتی ایرانی در آبهای عراق غرق شد

مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به غرق شدن شناور توران در لنگرگاه خور عبدالله عراق، گفت: شش سرنشین این شناور در سلامت کامل هستند.

تین نیوز

 مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به غرق شدن شناور توران در لنگرگاه خور عبدالله عراق، گفت: شش سرنشین این شناور در سلامت کامل هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، نادر پسنده با اشاره به اینکه شناور "توران" تحت ثبت و پرچم ایران ساعت 13:30مورخ 10 آذرماه سال جاری از بندر خرمشهر با محموله 880 تنی کالا به مقصد بندر ام القصر عراق حرکت کرد، اظهار کرد: ساعت 14:30 دیروز این کشتی در لنگرگاه خور عبدالله به دلیل از دست دادن تعادل به یک سمت کج شده و پس از یک ساعت به طور کامل غرق شد.

وی با بیان اینکه روند بررسی فنی و ایمنی دلایل بروز سانحه آغاز شده است، ادامه داد: شش سرنشین شناور "توران" توسط یک فروند یدک کش عراقی از آب نجات پیدا کرده و تحویل ایستگاه راهنمایی عراق شدند.

مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه سازمان بنادر، در ساعات اولیه اضطرار با اعلام آماده باش کامل نسبت به اعزام 2 فروند شناور ناجی به منطقه اقدام کرد، گفت: خوشبختانه حسب گزارش واصله هر شش سرنشین کشتی در صحت و سلامت کامل به سر می برند؛ همچنین اقدامات لازم برای بازگرداندن دریانوردان به کشور از طریق مجاری دیپلماتیک در حال پیگیری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.