| کد خبر: 223382 |

کاهش ۳۰ درصدی تردد در جاده های مازندران

شاهد کاهش بیش از ۳۰ درصد در تردد کل استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل و همچنین ماه قبل یعنی نیمه اول آبان ماه بوده ایم.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود : با اعمال محدودیت های تردد مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا کشور در نیمه اول آذرماه سالجاری شاهد کاهش بیش از ۳۰ درصد در تردد کل استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل و همچنین ماه قبل یعنی نیمه اول آبان ماه بوده ایم.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب افزود: این میزان از کاهش تردد ها در محور های مواصلاتی استان با استان های مجاور به بیش از ۵۰ درصد نیز رسیده است.

نجفی خاطر نشان ساخت : بر اساس این محدودیت ها تردد وسایل نقلیه با توجه به شماره پلاک در سطح محورهای شهرستانهای دیگر و استانهای دیگر ممنوع بوده و شامل جریمه می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران افزود:همچنین با توجه به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا پلاک وسایل نقلیه خاطی توسط دوربین های هوشمند پلاک خوان این اداره کل در سطح محورهای استان مازندران ثبت شده و جهت بررسی و اعمال جرائم به پلیس راه کشور ارسال می گردد.

وی گفت:وسایل نقلیه ای که اقدام به دریافت مجوز تردد از استانداری و یا فرمانداری ها کرده اند از این قاعده مستثنی بوده و در پایان دوره محدو دیت ها در صورتیکه جریمه ای برای آنها صادر شود می توانند با ارائه مجوز و مستندات به پلیس راهور ناجا نسبت به رفع جریمه اقدام نمایند.

نجفی اظهار داشت: مجوزهای صادره تنها برای پلاک آن وسیله نقلیه صادره شده و استفاده از آن توسط سایر وسایل نقلیه سبب اعمال جریمه ناشی از ثبت پلاک توسط سامانه های هوشمند خواهد شد.

گفتنی است : مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راهها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.