جذابیتهای گذر از اتوبان همت
گذر از اتوبان همت علاوه بر جذابیت های طبیعی و مصنوعی که داره یک چیز هست که شاید توجه کسی را تا حالا به خودش جلب نکرده؟
گذر از اتوبان همت علاوه بر جذابیت های طبیعی و مصنوعی که داره یک چیز هست که شاید توجه کسی را تا حالا به خودش جلب نکرده؟
اون هم اینه که در جاهایی که اتوبان پهن تر میشه و توقفگاه ها ساخته شدن، همزمان پلیس راهنمایی و رانندگی و امداد خودرو کنار هم ایستادن و در پی شکار سوژه و به عبارتی خدمت رسانی هستن.
خوب حتما می پرسید که این کجاش جالبه؟
اجازه بدین جالبی این قصه رو اینجوری آغاز کنم:
پلیس از چی خوشحال میشه؟ به عبارتی چه اتفاقی رخ بده بهش میگن آفرین، کارت درست بوده؟ دقیقا درست حدس زدید...
- هر چه میزان تصادفات و تخلفات کمتر باشه
حالا امداد خودرو از چی خوشحال میشه؟ به عبارتی شب که رفت خونه خانوم بچه ها بهش افتخار میکنن؟ افرین درسته.
- هر چه که تعداد خودروهای تصادفی بیشتری رو امداد کرده باشه.
خوب خسته نباشی. این کجاش جالبه.
تا اینجا که هیچ چی فقط متوجه شدیم که 2 قشری که با هم تعارض منافع دارن با هم کار می کنن و افرین و درووود.
حالا بیایم این حالت رو بررسی کنیم:
اینکه پلیس ها با امداد خودرویی ها رفاقتشون زیاد بشه و اونقدر رفاقت کنن که راه و چاه امداد خودرویی را یادبگیرن و خودشون چند تا ماشین امدادی (از این نیسان هرکولا) بخرن و بیان توی اتوبان ها برای کمک به حل معضلات و گرفتاری های ماشین های تصادفی.
خوبه یا بد؟ هنوز معلوم نیست، بیایم بررسی کنیم:
وظیفه پلیس طراحی تمهیداتی برای کاهش سوانح و آرامش هستش و وظیفه امداد خودرو امداد به خودروهای سانحه دیده و آرامش رو اصلا دوست نداره.
حالا پلیسی که خودش امداد خودرویی داره؟؟!!!
اوه خیلی سخت شد.
بذارین محتمل ترین اتفاقات رو بررسی کنیم.
- یواش یواش اتوبان همت زیر سرعت 120 بری جریمه میشی و حساسیت دوربین ها به حداکثر سرعت جاشو به حساسیت با حداقل سرعت میده.
- راننده هایی که لایی می کشن هر هفته قرعه کشی میشه و بهشون جایزه می دن.
- ما به ازای هر 10 تصادف بالای 4 میلیون خسارت یک حمل رایگان تعلق می گیره.
- پلیس ها آنچنان مشتاق به خدمت میشن که شیفت بی معنا میشه و 24 ساعته حاضر به کار هستن.
- بعد از 30 سال آنچنان اشتیاق به خدمت می ره بالا که برای امر خدمتگزاری حاضر نیستن بازنشسته بشن.
- چون جاده و خیابون دست خودشونه و زورشون زیاده یواش یواش بقیه امداد خودرو ها یا باید بیان برا اینا کار کنن یا ماشیناشون رو میخرن یا غیر از این باشه اجازه نمی دن تکون بخورن.
- برای اینکه کسی متوجه نشه و سر و صداها هم بخوابه یه سامانه جدیدی راه می ندازن به اسم «امداد سه چرخه» که فقط می تونه به سه چرخه های بچه های زیر 4 سال کمک رسانی کنه و مدیرعامل امداد سه چرخه رو به عنوان کارآفرین برتر بارها مورد تشویق قرار می دن با چرخش مالی 700 هزارتومن در سال و زیان انباشه فراووووووون.
- بعد از یه مدت مافیای امداد خودروی و سلطان امداد خودرو ظهور می کنه و رسانه ها یه مدت مشغول میشن.
-و کلی چیزای دیگه.........
نمی دونم چرا هر جا امداد خودرو و راهنمایی رانندگی رو کنار هم می بینم یاد مدیران دولتی میفتم که خودشون یا دوستانشون شرکت های خصوصی موفق دارن.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.