| کد خبر: 223367 |

وزیر راه خواستار ساماندهی فرودگاه مهرآباد شد

وزیر راه و شهرسازی در مراسم کلنگ زنی احداث مجموعه جدید سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به ساماندهی، بهسازی و ارتقای عملکرد فرودگاه مهرآباد، بر ادامه تحولات و ساماندهی این فرودگاه تاکید کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در مراسم کلنگ زنی احداث مجموعه جدید سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به ساماندهی، بهسازی و ارتقای عملکرد فرودگاه مهرآباد، بر ادامه تحولات و ساماندهی این فرودگاه تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محمد اسلامی در مراسم کلنگ زنی احداث مجموعه جدید سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه ساماندهی، بهسازی و ارتقای عملکرد فرودگاه مهرآباد از مهمترین برنامه‌های در دستور کار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران است بر ادامه تحولات و ساماندهی فرودگاه تاکید کرد.

وی در این مراسم که ۱۶ آذر با حضور تورج دهقان زنگنه، معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و سیاوش امیرمکری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد، در سخنانی با تاکید بر اینکه ساماندهی، بهسازی و ارتقای عملکرد فرودگاه مهرآباد از مهمترین برنامه‌های در دستور کار شرکت است، عنوان کرد: امیدواریم برنامه‌ای مدون در این راستا با هدایت مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت تدوین شود.

اسلامی با تاکید بر ضرورت ادامه تحولات و ساماندهی فرودگاه مهرآباد گفت: سازمان هواپیمایی کشوری بخش مهم هوانوردی بین‌المللی را در بردارد و باید دارای ساختمانی در شأن باشد. امیدواریم در ساخت مجموعه جدید سازمان شاهد طراحی فاخر، اجرایی زیبا و ساختمانی باکیفیت باشیم.

همچنین در ابتدای این مراسم، سیاوش امیرمکری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در سخنانی ضمن تبریک روز جهانی هواپیمایی به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و دست‌اندرکاران و کارکنان این حوزه عنوان کرد: کلنگ زنی ساختمان جدید ستادی سازمان هواپیمایی کشوری با موافقت وزیر راه و شهرسازی در راستای طرح توسعه فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود و امیدواریم شاهد افتتاح ساختمانی در خور جایگاه حاکمیتی سازمان به عنوان متولی صنعت هوانوردی کشور باشیم.

امیرمکری تاکید کرد: قرار گرفتن سازمان هواپیمایی کشوری در کنار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در هم افزایی هرچه بیشتر و ارائه خدمات مطلوب‌تر آنها به مردم عزیز کشورمان مؤثر خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.